Forza Motorsport 2 Tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunkpowa
Hade jag haft Live Gold hade jag vart på, så är inte fallet nu =(

ok Skaffa pronto!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Funderar nu ännu starkare på att köpa detta som jag varit inne på tidigare.
Men problemet nu är att jag vet inte om det är så jättekul att köra bara med vanliga handkontrollen, speciellt då jag är intresserad av drifting

Vad tror ni?

Jag spelar med hk, och jag tycker det funkar väldigt bra. är skojsigt, och funkar bra vid driftning enligt mig.

Permalänk
Medlem

Köpte spelet häromdagen begagnat (Dock nyskick) för 225 spänn. (yeah Blocket.se!)

Har inte kört något än eftersom jag inte kan slita mig ifrån Guitar Hero, men tänkte dra igång detta lir imorgon!

Denna tråd är tämlingen död, ingen som lirar då och då?

Visa signatur

Lapptöpp

Permalänk
Medlem

Jag håller på lirar igenom karriärläget just nu i alla fall.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Jag lirar fortfarande ofta så det är bara lägga till på friendlist.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Jag håller på lirar igenom karriärläget just nu i alla fall.

Samma här, tränar på att drifta i min ensamhet också ><

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K_Brs
Denna tråd är tämlingen död, ingen som lirar då och då?

Jodå, jag lirar någon gång i veckan. Jag kanske ska börja rapportera resultatet här efter varje spelsession?
Jag försökte även få lite liv i Timeattack-tråden (se url nedan) utan så bra resultat.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Permalänk
Medlem

Jag spelar jag med, men även jag håller på med karriären ännu.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kristin-92
Jodå, jag lirar någon gång i veckan. Jag kanske ska börja rapportera resultatet här efter varje spelsession?
Jag försökte även få lite liv i Timeattack-tråden (se url nedan) utan så bra resultat.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Om du ofta är aktiv så gör en ny tråd, så får du bestämma reglerna själv ;).

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Om du ofta är aktiv så gör en ny tråd, så får du bestämma reglerna själv ;).

Jag vet inte om jag är redo för ett så stor ansvar bara. Dessutom verkar intresset för den redan existerande tråden minst sagt svalt.

Men jag ska trots det överväga att skapa en ny tråd.

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog kunna bli lite aktivare beroende på vad det är för bana/klasser. Eller om det är swec race som anordnas eller så.

Permalänk
Medlem

Samma här, jag har för tillfället lagt ner spelet då jag tröttnat lite på det. Men ifall det är drifting eller swecrace på G så kan jag nog dyka upp

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

någon som skulle kunna langa upp en tråd? någon som har några/de flesta på friendlist eller så. Har tyvärr inte tid nu att anordna något, men det verkar ju som om vi helt klart blir några stycken

Permalänk

Jag sitter och väntar på att någon ska göra det så att jag slipper.
Medan vi väntar kan vi väl komma med förslag på bana och klasser? Jag föreslår klass B - S. De är lagom snabba tycker jag. Vilken bana det är spelar ingen roll för min del så länge den inte är för lång (Nürburgring), för liten (Tsukuba) eller för tråkig (Suzuka).

Permalänk
Medlem

Köpte en box just före jul och såklart forza 2
Håller på med karriärläget nu men är gärna med och rejsar online också
Skulle vara skoj med ett roadrace på nürnburg ring tex

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Jo, vi kan ju köra allt möjligt om vi rejsar online, bara att se vad som alla vill köra.

Permalänk

Jag är på!

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk

Sitter på riktigt slött internet nu så svårt surfa... mao,leta igenom efter svaret är joooobbigt, så min fråga:
Går det se repriser efter loppen? Kollat manual men bara hittat photomode, repriser är kul kika på,men hittar ingenstans när loppen är körda(singelplayer) att se dom.

mvh swe

Visa signatur

1975 - Slutar aldrig spela -

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swesoldier
Sitter på riktigt slött internet nu så svårt surfa... mao,leta igenom efter svaret är joooobbigt, så min fråga:
Går det se repriser efter loppen? Kollat manual men bara hittat photomode, repriser är kul kika på,men hittar ingenstans när loppen är körda(singelplayer) att se dom.

mvh swe

Har för mig att jag läst nånstans att det kräver att man har hårddisk för att kunna se repriserna, jag kan iallafall kolla på dom direkt efter jag kört ett lopp.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Tja

Hur får man en BMW M3 e30? snabba svar tack!

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor.H
Tja

Hur får man en BMW M3 e30? snabba svar tack!

Du tankar hem ett car pack ifrån Live!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
Du tankar hem ett car pack ifrån Live!

Och det kostar väll såklart...

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor.H
Och det kostar väll såklart...

Ja det gör det

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Inaktiv

Jag läste på kotaku.com att Forza 3 pressar xboxen och att dom är upphetsade nu.

Vad tror ni, Kommer det bräcka Gran Turismo 5?

Permalänk
Medlem

Det tror jag, jag tycker Forza 2 spöar det spelet. Inte för att jag testat GT 5 eller så men vad jag sett på filmer verkar det ganska blä.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Inte spelat GT5 men Forza 2 innehöll för lite intressanta bilar. Man vill ju ha bilar som man skulle kunnat tänka sig att ha i verkligheten men det var det väldigt dåligt med. Ford Mustang GT500, Saab 93 Aero och någon Nissan Skyline (kommer inte på namnet nu) och kanske Volvo S60 men det va de enda bilarna också. Fanns typ inga snygga bilar från Honda heller. :/ Aja ska 3an bli bra så hoppas jag på trevligare bilar, gärna lite äldre modeller också och inte bara de nyaste men självklart ser man ändå fram emot 3an då Forza har bra känsla.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på att rejsa lite?
Jag lessnade på alla idioter på live som quitar, kör för att förstöra eller dummar sig rent allmänt...

xb gamer tag: miut82

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Det tror jag, jag tycker Forza 2 spöar det spelet. Inte för att jag testat GT 5 eller så men vad jag sett på filmer verkar det ganska blä.

Hur kan du då säga att Forza 2 spöar GT5 om du inte spelat de?

Ja har inte spelat Forza 2 tyvärr, hade gärna dock.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniac
Någon som är sugen på att rejsa lite?
Jag lessnade på alla idioter på live som quitar, kör för att förstöra eller dummar sig rent allmänt...

xb gamer tag: miut82

Im in,

Eller när hosten kickar en när man leder racet =/

Live acc=Piddeman

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Jag läste på kotaku.com att Forza 3 pressar xboxen och att dom är upphetsade nu.

Vad tror ni, Kommer det bräcka Gran Turismo 5?

FORZA 3? Oo

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majkey
FORZA 3? Oo

http://kotaku.com/5023685/forza-developer-pushing-xbox-360
Länken han tänker på.

Finns det några screens av spelet än?

Visa signatur