Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Dödsstöten för HD-DVD?

Permalänk
Medlem

Och så är det officiellt:
http://www.toshiba.co.jp/about/ir/en/news/20080219_03.htm

Citat:

Toshiba Corporation today announced that it has undertaken a thorough review of its overall strategy for HD DVD and has decided it will no longer develop, manufacture and market HD DVD players and recorders.

Permalänk
Medlem

Grattis till er 'early adopters' av HD-DVD

Lite synd om er som bara ville se film dock.

Nu har jag ytterligare en anledning till att köpa ett PS3

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dumlen
Han har väl antagligen modifierat firmwaren, fast då får han skylla sig själv

Sedan vet jag inte vad alla felberäkningar kommer ifrån? Har snart haft min 360 i 3 år, inga problem ännu och kommer antagligen inte få några heller.

En hel del av felberäkningarna är ju även de som tagit sönder sina 360s med avsikt för att fy en nyare med hdmi osv.

ja men garanti håller inte hur länge som helst eller hur?...och att det håller till precis garantin tar slut är ju sjukt kasst..

Sen bara för att 1/6 del är sönder betyder det inte alla eller hur?.. Dvs att du inte fått ett måndags ex..Du kan läsa om detta på aftonbladet och många andra ställen tez fz..

ja jag tror det är många som har borrat i såna xbox 360 och slagit på dom och allt var det nu är för att få ny på garatin med hdmi ...NOT!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dumlen
Han har väl antagligen modifierat firmwaren, fast då får han skylla sig själv

Så sant som det var sagt. Det är surt men det är en risk man ska ha gjort klart för sig långt innan man öppnar lådan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrMadMax
ja men garanti håller inte hur länge som helst eller hur?...och att det håller till precis garantin tar slut är ju sjukt kasst..

Sen bara för att 1/6 del är sönder betyder det inte alla eller hur?.. Dvs att du inte fått ett måndags ex..Du kan läsa om detta på aftonbladet och många andra ställen tez fz..

ja jag tror det är många som har borrat i såna xbox 360 och slagit på dom och allt var det nu är för att få ny på garatin med hdmi ...NOT!!!

Tja, de flesta virar nog in dem i en handduk för att få ROD.