Min dator har vanligt XP ingen sp2 så jag tänkte "ja men jag installerar sp2, det värkar väll bra osv" iaf back to the point liksom....
Jag har installerat SP2 på min dator och sen när man ska starta om datorn guess what, BLUE SCREEN!!! OVER AND OVER AND OVER AGAIN, Hela tiden, startade om den 15 ggr och samma sak varända gång, stannar upp i 1 sekund, blå skärm i 1 sekund, sen startas datorn om och så blir det om och om och om igen.,........
Jag startade datorn i felsäkert läge och avinstallerade det sen vare klart och då installerade jag om sp2 och sen samma sak och nu är jag på square 1 igen med 5 timmar bortkastat. Men man är ju fortfarande FÖRBANNAD för att man inte kan installera SP2...
Hade det problem på en äldre dator. Problemet för mig var att det satt en xp-m processor som inte kändes igen. Uppdaterade biosen och sen funkade det galant. Vet inte om det hjälper.
Har samma problem som du Qzan efter XP x64 installation, om något av alternativen ovan hjälper dig, kan du skriva här då? Jag kan itne testa själv då jag inte kan nå den burken nu.