Köpa ny säng, var hittar jag det jag söker?

Permalänk

Köpa ny säng, var hittar jag det jag söker?

Tjena,

Ska köpa mig en ny säng, och har svängt förbi IKEA men inte hittat det jag söker. Jag letar nämligen efter en säng som är minst 210x120cm (210 är väl inget standard mått, men minst 210cm), eller större. Var kan jag hitta en sådan? Längsta IKEA hade var 220x90cm, lagom långt,men det är på tok för smalt. Nån som kan tipsa om ett ställe där man kan köpa detta, som inte heller är allt för dyrt? Funderade på att köpa 2st -90cm sängar, men det blir både för stort och för bökigt.

Mvh

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

kolla på blocket kolla annonser i tidningen. fråga grannar?? annars vet jag inte åk till flera sängförsäljare.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Hästens ftw.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Korsordsguru

Kolla http://www.sangjatten.se/ eller valfri möbelaffär du har i närheten. Räkna med att det kostar "lite" mer än IKEA dock.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

118100 har ju tjänsten du letar efter!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cerzok
118100 har ju tjänsten du letar efter!

haha han kanske borde prova o ringa. för o se vilket svar han får. men seriöst håller med kolal runt lite granna.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ph0ny^
Hästens ftw.

Tokdyrt, men finns en annan köpingsbaserad sängtillverkare som har precis allt som hästens, dock mycket humanare priser..

Med andra ord "same shit, diffrent price"

Lectus..

Tänka sig att Köping har 2 säng tillverkare, runt 700m från varandra, samma underleverantörer bla bla, men hästens tar fantasi priser

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.