Permalänk
Medlem

hdd är helt knäpp

när jag sätter in min hdd i min dator så knäpper den till 3 ggr sen varvar den upp knäpper 3 ggr och varvar upp igen så håller den på tills jag stänger va den kopplar bort strömmen. vad ska jag gör för hdd var i en my book world från western digital det är en helt vanlig 3,5 hdd i som funka finn finnt när jag tog ut den men nu så har den börjat krångla jag vill inte kasta den helst för den är på 500 gb

Permalänk

Låter som en klockren hårddiskkrasch tyvärr.

Visa signatur

//Harvey Birdman, Attorney at Law
"I'll take the case!"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FleXi
när jag sätter in min hdd i min dator så knäpper den till 3 ggr sen varvar den upp knäpper 3 ggr och varvar upp igen så håller den på tills jag stänger va den kopplar bort strömmen. vad ska jag gör för hdd var i en my book world från western digital det är en helt vanlig 3,5 hdd i som funka finn finnt när jag tog ut den men nu så har den börjat krångla jag vill inte kasta den helst för den är på 500 gb

ska jag tolka att det va en usb hd innan eller o att du i sin tur plockat ut hd ur usb chassit för att testa i din dator. ja då har du bränt alla chanser på garanti. så det blir nog inte så mycke mera att göra en att kasta hd o köpa en ny , har du sånt du är rädd om så rekomenderar jag att lämna in den till nån datorfirma dock kommer det att kosta dig en hel del.

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit