Teaser på blizzards hemsida, nytt spel på g?

Permalänk

Nu ser jag!

Permalänk
Medlem

NEEEEEEJJJJ där försvann min bild

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

BTW värt att nämna, föra spelet de anonserade SC2 så släte de en HD uplöst film som nerladdning en timme efter på deras hemsida, så ta det lite lugnt så lär ni alla kunna se den.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
BTW värt att nämna, föra spelet de anonserade SC2 så släte de en HD uplöst film som nerladdning en timme efter på deras hemsida, så ta det lite lugnt så lär ni alla kunna se den.

nvm ^^

Permalänk
Medlem

Trodde fan inte det, fan va gött(, hoppas det blir bra nu ochså)

Permalänk
Hedersmedlem

Kan ingen ta lite print's på filmen o lägga upp här?! Vill se lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lodis
Trodde fan inte det, fan va gött(, hoppas det blir bra nu ochså)

Klart det blir bra:) det är ju blizzard:D

Permalänk

Fyfan vad man längtar nu asså.

Permalänk
Medlem

Cain är kvar

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

det laggar skit mkt atm för mig och de jag sitter och pratar med, ska se om jag kan fixa en bild

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Fick se några mins. Men fy fan va bra det ser ut att vara.

Permalänk
Medlem

Stay a while and...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Snabbt tagen bild från min stream, fy fan va det laggar atm

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Vart nånstans ser det bra ut? De har ju övergivit den mörka känslan från de tidigare spelen till förmån för leksakslandet a la warcraft, precis som de gjorde med Starcraft II. Jag är otroligt besviken på Blizzard, men i ärlighetens namn är jag väl inte speciellt förvånad...

Tänker då främst på effektarbetet och animationerna. Miljöerna ser okej ut. Karaktärerna också...

Visa signatur
Permalänk

Ny class, "Witchdoctor"

Permalänk
Medlem

witchdoctor, ny class

Permalänk
Hedersmedlem

Spelas filmen i Media player för er? Får bara "faild" när jag försöker spela upp
"Det går inte att spela upp filen på grund av att ett nätverksfel uppstod. Servern är eventuellt inte tillgänglig. Kontrollera att datorn är ansluten till nätverket och att proxyinställningarna är korrekta."

Permalänk
Medlem

Tror Octoshape bara kan spela i WMP

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk

fungerar asbra för mig nu
edit: synd att man bara fick se dom sista 3minuterna, men det ser hur jävla bra ut som helst.

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Hedersmedlem

Nu funkar det! ... efter D3 demon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av F4ke
Stay a while and...

... listen

Permalänk
Medlem

Mycket buffer nu tycker jag.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

Nederländerna i norge ^^

Permalänk
Avstängd

OMFG!!! :D:D:D:D:D:D (sry för spam)

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

http://eu.blizzard.com/diablo3/
(ändra språk till FR så verkar sidan fungera bättre)
http://eu.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss29-hires...
http://eu.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss22-hires...
Osv.. finns massor av screens.

Edit: Denna fungerar finfint nu på engelska
http://www.blizzard.com/diablo3/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
http://eu.blizzard.com/diablo3/

Någon mer som tänker "Gem Actived" när dom trycker på blå knappen lite längre ner på sidan (ovanför infot)

Permalänk
Medlem

Nu finns filmerna uppe också Dags att ta sig en titt!

Permalänk
Medlem

Går att ladda ner gameplay film nu också.

807MB stor, via Blizzard torrent som vanligt.

Permalänk
Medlem

Grymt att det äntligen är på väg. Utan att veta nåt om spelet och bara sett en minut film, tycker jag att det är lite tråkigt att de fortsätter på den inslagna vägen de började med i D2 och fortsatt i WoW med. Känslan i Diablo 1 var fantastisk. Kommer aldrig glömma första gången jag spelade det själv hemma och jag fick nästan hjärtattack när jag gick neråt i kyrkan (ja, jag tycker skräckfilmer kan vara jobbiga att titta på).

Men men, inte för att det kommer stoppa mig. Lär ju sitta åtskilliga timmar med detta ändå. Diablo är Diablo.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Går att ladda ner gameplay film nu också.

807MB stor, via Blizzard torrent som vanligt.

LÄNK!!!