Bra mobil runt 2500:- BRA KAMERA (:

Permalänk
Medlem

Bra mobil runt 2500:- BRA KAMERA (:

Hejjsan (:
Ska köpa ny telefon , då min gamla börjar gå sönder, dock så vet jag inte vad man ska ha för mobil -.-
Om jag säger så här, de viktigaste är att den har bra kamera & musikspelare o inte kosta mer än 2500:-
Då jag inte har så mkt pengar, så får den kosta 2500:- i butik , sen går jag in på www.tradera.se o hittar den billigare förhoppningsvis
Några tips ?

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
k810

Har du själv använt den ? Funkade den brA ? Bra kamera ? Osv ..
Men eftersom joysticken är ganska kass så helst inte den , men aja^^!

Permalänk
Inaktiv

nej jag har inte använt den själv. En kompis har den och det är väldigt bra kvalite, helt ok kamera. (speciellt om man moddar drivruntinera, men det är för mer advancerade användare)

Joysticken är nog något att vara tveksam till ja..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
nej jag har inte använt den själv. En kompis har den och det är väldigt bra kvalite, helt ok kamera. (speciellt om man moddar drivruntinera, men det är för mer advancerade användare)

Joysticken är nog något att vara tveksam till ja..

Så du lr nån annan kanske kan säga en annan mobil ?
Asso jag kan inte så mkt om mobiler, inte datorer heller^^
/care , men seriöst länka en mobil bara som kostar max 2500:- o allt , länka på bara (: <3

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ser finfint ut , men ang den första mobilen du länkade, vet du något om den ? Är ljudet bra, är kameran bra o.s.v ..
Ang. andra mobilen så tkr alla mina kompisar den är skitful , jag tlr den är ok , menj jag tkr de inte spelar nån roll hur ens mobil ser ut men vill inte bli "mobbad" ;D

Permalänk

Tycker ljudet är bra om man har riktiga hörlurar. Dom som följer med är ganska kassa. Tyvär har den inte 3,5 mm uttag så man måste ha adapter för att kunna köra med anndra lurar. Men de skulle vart fler steg i volymkontrollen, man får offta välja mellan lite för lågt eller lite för högt.

Kameran är ok bilderna blir bra i dagsljus men ganska gryniga i dåligt ljus. Se k810i har lite bättre kamera specielt i dåligt ljus då den har blixt.

Byggkvaliten är riktigt bra och sliden är bra inget glapp som tex n95:an.
Har den inte själv så vet inte så mycket mer.

5610:an vet jag inget om men du kan ju läsa mobils test
http://www.mobil.se/tester/visa.asp?iId=1580

Här är testet på 6500 slide också
http://www.mobil.se/tester/visa.asp?iId=1527