F.E.A.R.2 annoncement trailer

Permalänk
Medlem

F.E.A.R.2 annoncement trailer

F.E.A.R.2: Project Origin annoncement trailer

http://www.gamersyde.com/leech_8679_en.html

Nice!

Permalänk
Medlem

Det ser vi fram emot
Ser ut att bli riktigt bra tycker jag.

Visa signatur

ASUS ROG,E6550-3.22ghz,Corsair Twinx 6gb,Gainward 8800GT /756 / 960 / 1836 , Kylning: Freezer Extreme och Accelero S1
Creative Soundblaster X-Fi Extreme Music

Permalänk
Medlem

Ser RIKTIGT coolt ut.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Ser nice ut.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Ett givet köp antar jag Diggade ettan först, men ej sen när jag har kört det 1 gång. Otroligt linjärt i storyn. Skriptade scener. Vet precis vad som händer, när det händer. Inge kul dvs.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, finns en HD version här om man inte vill tanka ner filmen.

Permalänk

Tycker det verkar hur fräckt som helst. Ettan har ju fortfarande några av de fräckaste spelstriderna ever och detta verkar inte sämre.

Permalänk
Medlem

Nja, är lite skeptisk.
Ettan var riktigt bra på sin tid, men jag är lite orolig att detta mest är en något polerad version av samma sak, dvs massor med korridorer, ventiler och kontorsrum som alla ser väldigt lika varandra ut.
Hoppas att de lyckas mixa upp miljöerna bättre här, men trailern verkar inte tyda så mycket på det.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Först Fear var härligt, men med expansionerna kom inget nytt. Fear 2 kommer bli samma sak en gång till. Tajta korridorer, massor av fiender, slow motion och inslag av samma hoppa till-skräck som i 1:an. Älskade F.E.A.R - plågade mig igenom Extraction Point utan att få veta någonting nytt alls. Om det inte visar sig att F.E.A.R 2 blåser upp bakgrundshistorien och låter mig få reda på precis allt så kommer pengarna stanna i plånboken.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Tror tyvärr inte att det blir så mycket nytt om man jämför med ettan, mest samma sak igen fast lite annorlunda miljöer. Men man kan ju alltid hoppas på att det blir grymt, det är för tidigt att säga något redan nu.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

Som jag har fattat det har de tagit till sig kritiken ang. miljöerna och det verkar ju som de skärpt sig. Verkar ju vara betydligt större variation imo.