Permalänk
Avstängd

hahah undra vad din chef tror om dig å din " staffet pinne "

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk
Medlem

OMG cool! skillat gjort med! Gattis du har fasne lyckats m dubinte redan listat ut det! =D

Permalänk
Medlem

Fyfan vad nice.. "Me Want"
10p

Permalänk
Medlem

Snyggt 10P LÄTT men lägg up bilderna på dildon, jag ser i alla fall ingen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 95anso27
Snyggt 10P LÄTT men lägg up bilderna på dildon, jag ser i alla fall ingen.

Leta då

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk

haha men va fan komigen ? : )

Permalänk
Avstängd

Snyggt som fan! nu väntar jag på ett vanligt chassi i granit! borde väl gå bearbeta det med!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk

Du har inte denna i en CAD ritning som du skulle kunna slänga upp? Förstår inte riktigt hur luftkanalerna fungerar. annars sjukt nice

Permalänk
Medlem

"Sänkte tempen på datorn från 44-47grader ner till 17-18grader"
Vrf sitter du sär och ljuger, BS BS BS BS BS

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Jag kanske har missuppfattat meningen med laptop, men jag har alltid trott att dom finns av anledningen att dom är lätta att flytta, ta med sig, får plats i en veska m.m. Den här lilla kylningen verkar göra datorn lite mer "stationär" enligt mig^^
Btw, jävligt välgjort bygge. 8 poäng

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

hahahah visa dildon osså som du gjorde:D

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedRot
hahahah visa dildon osså som du gjorde:D

han har ju gjort det ?

Visa signatur

Asus P5B - C2D E6400@3,2Ghz - Corsair XMS2 2048mb - Gainward 8800GTS 620/1000Mhz
Asus P4RD1-MX - Celeron D 3,06Ghz - 2x512Mb
Asus P4SD-LE - P4 3,2Ghz - 2x512Mb - nVIDIA FX 5900 Ultra

Permalänk

OOoh Drools , Man ska göra ett chassi av sånt där med luftkanaler ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pinkshark
han har ju gjort det ?

nej

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedRot
nej

jo det har han, läs tråden innan du skriver...

Visa signatur

Et ipsa scientia potestas est
(För övrigt anser jag att upplösningen 1366x768 ska dö)

Permalänk
Medlem

Chassi?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimmyLanQ
OOoh Drools , Man ska göra ett chassi av sånt där med luftkanaler ^^

Göra chassi av granit??. Gl hf, Vet du hur mycket det skulle väga å fara iväg med kostnaderna? Du kan ist köpa vattenkylning för många tusen lappar mindre!:P

Visa signatur

baaah tjena! ;D

Permalänk
Medlem

Angående känslan av "kalla material" och stenen.

Anledningen till att en sten som är 29 grader varm känns kall beror på att den leder bort värme snabbare än luft.

Är det 25 grader i rummet så är stenen också 25 grader. Det är fysiskt omöjligt att en rumstemprerad sten skall lyckas kyla en dator till en lägre temperatur än omgivngen. Den som lyckas med detta kommer få nobels fysikpris.

Att stenen känns kallare än bordet beror enbart på att bordet leder bort värmen mycket långsammare än en sten.

Det är varför man tycker att plast nästan alltid är "varm" och metall oftast "kall". Ju snabbare värmen transporteras bort desto starkare blir känslan av att det är "kallt".

För övrigt, snygg kylare! Men vad väger den egentligen ?

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt jobb !! tycker om stillen

Jag har precis byggt ett nytt bord med värme slinga och tänkte lägga svart granit på till helgen

men fick en ide att jag kanske skulle fälla in tangenbordet i stenen

Är du intersserad att göra lite lego jobb ??
isf maila mig

Visa signatur

full gas sparar tid

Permalänk
Medlem

Ojoj grymt coolt och grymt snyggt! Speciellt för ngn som mig som har arbetat som stensättare och sten och speciellt granit är en av mina favoritsaker

Vad är det för granit?

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

är dildon din analoga kontroll?
Snyggt gjort dock. jäkligt snyggt

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

En 10:a, ganska meningslös grej, endå lite kul
Bild på dildon haha ?

Permalänk

kolla sida 2 så ser ni dildon!! Riktigt fina, både kylanläggningen och dildon

Permalänk
Medlem

Jag ser ingen dildo......

OT vad är det för maskin du andvänder?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

lite ot, men vad tar du för att göra en diskbänk i svart granit?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sharpz
haha, jobbar med gravstenar och gör dildos på rasterna eller? ^^

skönaste kommentaren ever (Y)

Permalänk

Stenhårt!!!

Visa signatur

System: E6750 / GA-G33M-DS2R / 4GB 800MHz / HD4850. Min dator: Pallen http://sweclockers.com/album/?id=1682

Permalänk
Medlem

Skulle vilja veta vad där är för fläktar du har använt då jag själv letar efter schyssta chassifläktar som har röda dioder. Hur mycket låter dom?

10p.

Permalänk

Hur gjorde du för att få el till fläktarna ?

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem

sjukt nice:-D

Permalänk
Medlem

Måste ju tyvärr ifrågasätta hur du tänkte när du skrev 5-6000,- för konsument?
Jag jobbar själv med sånt här och för det priset du angav så kan mina kunder få en stenskiva som är ca 1.2m bred och 50cm djup.
Du säger allstå att kostnaden för att fräsa och göra hål äter upp största delen? Jo det vet jag också men inte fasiken får du den summan iaf.
Men snyggt var det utan tvekan.

Visa signatur

Vem sa att man är bäst bara för att man kan allt??

Nokia N82