Call of duty world at war (5) beta

Permalänk
Medlem

inga problem, släng iväg ett pm när du får nyckeln bara. kommer säkert ta några timmar att tanka filerna ändå

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Fick min nyckel nu, så nu är är det dags att flytta sig från datorn till xboxet.:)

Visa signatur

Corsair Graphite 600T||EVGA SN G2 650W||Asus TUF Gaming B550-Plus||AMD Ryzen 5 5600 X||Zalman CNPS9X||Corsair Vengence DDR4 2X8GB 2666MHz||Sapphire Radeon RX 6700XT||WD BLACK SN850 NVMe M.2 500GB

Permalänk
Medlem

pm är skickat behold_

Enjoy!

Visa signatur

HTPC

Permalänk

Någon som är intresserad av en beta nyckel? Äger ingen Xbox så jag har ingen direkt användning av nyckeln.

Först till kvarn via PM

Edit. Ingen nyckel kvar. Varsågod kotte_parva

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

Har jobbat rätt mycket men från imorgon är man ledig ett par dagar i alla fall:)
Men hann testa Cod5 MP betan ca en timma innan man gick på nattpasset här och visst såg de najs ut på så sätt men måste säga att Cod4 så mycket roligare! men får ge de lite mer tid när jag är ledig sedan. Men kommer aldrig köpa spelet (inte på release dagen i alla fall)

/Northrider,

Permalänk
Medlem

man behöver bara regga sig på callofduty.com så får man en nyckel efter ett tag

helt ok på 360'n
inget som är fel vad jag kan se.

dock ska det spelas med mus och tangentbord

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

ingen som har en överlopps 360 beta nyckel till mig? skulle vara väldigt tacksam.

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk

Skulle gärna ta en nyckel, har lirat hela COD serien (utan 3:an till console) och gillade det.. har en massa minnen från de första spelen sedan jag var liten och nu sitter jag med COD 4 i hyllan och har klarat ut det och lirar det otroligt roliga multiplayer läget lite då och då, vad jag försöker komma fram till är att jag skulle gärna ha en Beta nyckel till XBOX 360, skulle vara väldigt tacksam

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Avstängd

Re: Call of duty world at war (5) beta

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KRQKAN
Någon annan utom jag som har testat betan? vad tycker ni isf om den? själv tycker jag att den är grymmt skoj har det på 360 grafinken kunde de har uppdaterat lite men annars är allt bättre dom har oxå laggt till Gore i spelet (inte al gore utan men splatter) så om man blir träffad av en granat eller något likanande så kan man förlora en fot eller båda bena och liknande.

Grafik: 8/10 bör uppgraderas lite mer
Spelkänsla: 9/10 äntligen WWII IGEN!
KOntroller:8/10 är man van vid CoD 4 till konsol så borde det inte vara något problem
Upplägg av menyer: 9/10
MP: 10/10
SP: -/10 (finns inte än)

allt som allt: 8.8/10
rekommenderas absolut till alla WWII / Cod fans

Skriv gärna vad ni tycker om spelet

Dom har ersatt bombplan med hundar vilket kan vara irriterande nog. Grafikmotorn ska vara samma som COD4 vad jag vet. Jag föredrar snabbare spel än toppgrafik, därför spelar jag numera Day of Defeat istället för Medal Of Honor: Airborne. Om du tycker grafiken är 8/10 så finns det väl inget att klaga på?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Stör mig sjukt mycket på hundarna men annars är väl spelet helt okej. Tycker dock att CoD 4 är bättre.

Visa signatur

Give me a wooden cross

Permalänk
Medlem

Re: Re: Call of duty world at war (5) beta

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Dom har ersatt bombplan med hundar vilket kan vara irriterande nog. Grafikmotorn ska vara samma som COD4 vad jag vet. Jag föredrar snabbare spel än toppgrafik, därför spelar jag numera Day of Defeat istället för Medal Of Honor: Airborne. Om du tycker grafiken är 8/10 så finns det väl inget att klaga på?

De har ersatt helikoptern med hundar, airstrike finns kvar.

Permalänk
Medlem

Finns det värkligen ingen som har en key liggandes?

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem

Säger som Victor.H, finns det ingen sida som gör liknande sak som fz?

Permalänk
Medlem

hm, jag har en extra Beta nyckel över eftersom att jag inte äger en Xbox 360 men är medlem på Callofduty.com.. och PC betan kommer väl om en vecka eller så..

Kan någon möjligtvis (som har betan) göra en video där de använder Bipod till machineguns? har bara hittat en video på youtube där det inte ens används...

Visa signatur

Intel Core i5 750 2.66GHz | 4 GB DDR3 Crucial | MSI P55 CD-53 | HD6870

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Musicc
hm, jag har en extra Beta nyckel över eftersom att jag inte äger en Xbox 360 men är medlem på Callofduty.com.. och PC betan kommer väl om en vecka eller så..

Kan någon möjligtvis (som har betan) göra en video där de använder Bipod till machineguns? har bara hittat en video på youtube där det inte ens används...

snälla kan jag få din beta key till xboxen ?? kan göra en video till dig ifall jag får den.

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk

Var krigar man i detta spelet?

Är det på västfronten mot tyskarna?

Eller är det på stilla havet mot japsarna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Var krigar man i detta spelet?

Är det på västfronten mot tyskarna?

Eller är det på stilla havet mot japsarna?

båda so far i multiplayer.

Tycker inte hundarna borde göra så mycket skada och airstriken är för lång. Annars är det ganska bra balanserat faktiskt, härligt som med fyran att man verkligen märker av perksen

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Jag har en xbox360 key liggandes.
PM för den.

EDIT: thewall fick nyckeln.

Permalänk
Avstängd

Hatade helikopter och airstrike i COD4, ska man inte slippa skiten i 5:an heller då alltså?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Jag har en xbox360 key liggandes.
PM för den.

EDIT: thewall fick nyckeln.

Tackar än en gång för nyckeln, funkade alldeles ypperligt, körde fram till level 5 ikväll. Väldigt underhållande.

Permalänk
Medlem

Oj, det dyker upp nycklar lite titt som tätt.
Om någon har en nyckel så är jag evigt glad.

Om jag kommer över en nyckel till så bjuder jag ut den här såklart.

Tar gärna emot en nyckel!
//MVH

Visa signatur

Det är inte jag som är dum!
Det är ni som är smarta!

Permalänk
Medlem

Som det redan sagts i tråden kan man regga sig på
http://www.callofduty.com så får man
en key skickad till sig.
Förhoppningsvis kommer PC betan snart. Är själv ett stort fan av COD4.

Permalänk
Medlem

Jag var lite ivrig när jag reggade mig på callofduty.com... kan man välja plattform? jag fick en PC-nyckel, men jag var ute efter en xbox-nyckel.....

Permalänk
Medlem

Har en PC och en 360 nyckel liggandes...

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem

Vicotr ! kan jag få den må tro? den till 360?

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Medlem

Har istället 2 st PC beta nycklar liggandes... 360 nyckeln gav jag bort igårkväll.

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem

Någon mer som har? skulle vara gött till helgen

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Medlem

Regga er bara på www.callofduty.com/beta så får ni en nyckel.

Visa signatur

E7200 @ 3.16Ghz | Antec Three Hundred | Fractal Design Newton 500W | Samsung Spinpoint 320GB | Leadtek GTX 260 896MB | 2x2GB (Tot. 4GB) A-Data DDR2 800Mhz | Gigabyte GA-EP35-DS3 | Windows Vista Ultimate 64-bit |

Permalänk
Medlem

Gjort det, men det tar tid att få en :/ Även förhandsbokat

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JonnyK
Gjort det, men det tar tid att få en :/ Även förhandsbokat

Konstigt, jag fick min på 10sec