Vad ska ni önska i julklapp? :)

Permalänk
Medlem

Världsfred, klyshigt, men man kan alltid hoppas. Sen skulle jag inte må dåligt av en ny snöplanka eller en ny bildskärm.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Typ inget?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Ingenting, firar inte jul.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Ingenting, jag har ingen att önska saker av

Räkna med en redig e-hug den 24! Låter som ni är i behov av en

Själv så önskar jag mig pengar till Laptop, halsduk och ett skärp.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Är egentligen inte i behov av något sådär speciellt.

Men jag hade gärna önskat mig en ritplatta eller ett R4 revolution kort till DS men sånt kan jag köpa själv.

Det i så fall jag hade blivit glad över är ett lån på 700 000 av mina föräldrar för att köpa en lägenhet (hata bostadskön i Göteborg!). inte för att jag tror det kommer hända.

Annars är jag inte mycket av en julmänniska, hade kunna dumpa allt helt och hållet om det inte var för all julmat!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
  • Bok - A Clockwork Orange

  • Bok - Oxford Manifesto (The Liberal Manifesto)

  • Bok - The Liberal Agenda for the 21st Century

  • Bok - Here Comes Everybody: The Power of Organizing Without Organizations

  • SteelSeries Siberia Neckband Headset

  • Xbox 360 Basenhet - Elite (HDMI)

  • Nikon D60

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Vad ska du ha ett par skidor till om du inte får en skidresa och vice versa?

Har pengar till skidresa och ett par skidor, men mer cash hade inte skadat inte ett par nya skidor heller.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Ledig tid.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

En ny snowboard och lite småplock.

Permalänk
Medlem

Blir en massa serier och några spel i med att jag nyss blivigt arbetslös så inte mycket att göra när alla jobbar/sover.
Blir nog: brothers & Sisters - Säsong 1 & 2, Las Vegas Säsong 4, OZ 1-6 Komplett Säsong box, Call of duty 5, Banjo-Kazooie. Sen vet jag inte. En liter piss kanske?

Permalänk
Medlem

1: Iphone 3G med telia kontantkort
2: ONKYO TX-SR606
3: PS3
4: Intel i7 920 + Asus WT s1366 + 3x2GB RAM

Permalänk
Medlem

Nät till balkongen så inte missen får för sig att skutta över räcket
Sällan jag önskar man nånting

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Avstängd

En trasa på en pinne

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
En trasa på en pinne

fackla?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Ett nytt jobb....

Annars är väl både snygga kalsonger och strumpor lita av en bristvara. Sen ,ite tröjjor kan jag tänka mig också. Vill ju även bli rik så några trisslottter med.

Njä blir man piggare på jul om man ser till att julstäda och julpynta lite hemma?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Nät till balkongen så inte missen får för sig att skutta över räcket
Sällan jag önskar man nånting

vilken våning bor du på?

Visa signatur

Deck me out

Permalänk
Medlem

Logitech Dinovo Edge

Permalänk
Medlem

Lite elektronikprylar, typ lödstation mm. samt en dremel. Sen ska jag bygga ondskefulla robotar som tar över världen och därefter inför jag världsfred, så att alla ni som önskar det kan få det.

Det är min plan iallafall... hmm.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ny dubbel pedal och ett par fin hörlurar skulle inte va fel

Men dock kommer de kosta lite väl mkt så det får bli pengar som start, lite tråkigt =P

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

Presentkort på statoil funkar alltid. Eventuellt nått tv-spel också, har kostat mina föräldrar tillräckligt mycket pengar genom åren.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Några böcker och lite pengar.

Permalänk
Medlem

Lule resa har jag väll sagt lite halvseriöst. Vore inte fel då man är arbetslös och gärna vill upp denna säsong med (105 mil enligt gps)

Har även beställt en tidig julklapp till mig själv Vart en ny telefon så får väll önska mig ett minneskort till den!

Men tycker inte om julen så blir väll inte att jag önskar mig något direkt längre

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

En rakhyvel, Left 4 Dead och ett par tofflor.
Rakhyveln köper jag nog själv någon gång här i dagarna, Left 4 Dead ska jag få ifrån flickvännen (bekräftat) så jag får väl bara önska mig ett par tofflor ifrån familjen.
Vi leker lågkonjunktur och köper inte så mycket åt varandra i år, annars hade jag väl önskat mig mer

Permalänk
Medlem

Mer öl, ska till Italien över jul och än en gång slippa denna för jävliga julhysterin! Helt sjukt hur galna folk blir, och giriga, ner med julen och levern!
Först som ger upp förlorar! Haha.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Kostym (+Skjorta & Slips & Skor dvs hela paketet) från Brothers och en ny mobil / pengar. Det vore fina grejer det!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Ny dubbel pedal och ett par fin hörlurar skulle inte va fel

Vad för pedaler? Själv har man tagit tag i det och tog första bästa man såg, så man slipper sitta och prova dubbelpedaler i butiker...

OnT:

Ingenting. Kommer inte att köpa något till någon, och kommer inte vilja ha något heller...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

2st 1TB Hårddiskar och en städerska

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Vad för pedaler?

Gaspedal

Permalänk
Avstängd

Accelero S1 + lite andra prylar

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem

Ett avgassystem och pengar

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Ett avgassystem och pengar

Grattis du har vunnit ett avgas system från Datsun! Det var väl roligt?
Har du dubbellott? Isf har du två.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Vad för pedaler? Själv har man tagit tag i det och tog första bästa man såg, så man slipper sitta och prova dubbelpedaler i butiker...

OnT:

Ingenting. Kommer inte att köpa något till någon, och kommer inte vilja ha något heller...

Kommer bero på hur mkt pengar jag kommer firra, men jag siktar på : http://www.thomann.de/se/yamaha_dfp880.htm

Har samma konstruktion som AXIS koncept med "Direct for drive System" som gör att det är ingen kedja eller annat som hindrar utan det går en direkt länk till pedalen, fast till halva priset än vad Axis kostar. Har dock inte prövat dom men hört att dom ska vara imba^.

Annars finns det billigare alternativ som jag funderat på :

http://www.thomann.de/se/yamaha_dfp780.htm
http://www.thomann.de/se/dw_doppelfussmaschine_4002p.htm
http://www.thomann.de/se/sonor_dp_472_r_doppelfussmaschine.ht...

Nån av dom läre bri ialf:)

Visa signatur

Citera så får du svar :)