Permalänk

Nu mp3. onda vx777?

Hejsan^^

Jag funderar på att skaffa en ny mp3 och vill ha en fin med lagom med lagringsutrymme för billig peng

Så jag funderarde på denna: http://www.mp3shop.se/onda-vx777-3-0-8gb/product_info.php/pro...

Vad tror ni?

Permalänk

Låter Ond...

Visa signatur

Macbook Unibody
iPhone 4

Permalänk

Nu vet jag inte vad du anser som är fin mp3 och vad du anser med lagom lagringutrymme.

Men i alla fall. Jag tycker du borde kolla på prisjakt.nu. Därefter så får du helt enkelt gå efter pris/lagringutrymme/stil. Det finns ju även massor av recensioner och omdömen att läsa.

Personligen hade jag nog aldrig köpt en Onda Mp3. Men de är nog mest för att jag är lite "märkesnörd" och litar inte på okända* märken.

Men tänkefter. Innan du köper den första bästa Mp3n.
Detta var mina tips. Lycka till

*märken jag personligen aldrig har hört något om tidigare

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KarlssoN 4.5
Nu vet jag inte vad du anser som är fin mp3 och vad du anser med lagom lagringutrymme.

Men i alla fall. Jag tycker du borde kolla på prisjakt.nu. Därefter så får du helt enkelt gå efter pris/lagringutrymme/stil. Det finns ju även massor av recensioner och omdömen att läsa.

Personligen hade jag nog aldrig köpt en Onda Mp3. Men de är nog mest för att jag är lite "märkesnörd" och litar inte på okända* märken.

Men tänkefter. Innan du köper den första bästa Mp3n.
Detta var mina tips. Lycka till

*märken jag personligen aldrig har hört något om tidigare

Ok
Jag håller nog med dig. Ska nog inte lita på okända märken. Låter läskigt!

Ska nog fundera på en Iaudio-D2 istället. Verkar lite säkrare.