dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Medlem

Blev till slut en kamera även för mig
Oslagbart billig och dumt att tveka

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd

Användaren är troligen en bluffregistrering. Tills vidare ska inte inläggen tas för att vara från dustinhome. / Aqualize

Kul att det var stort intresse igen för vår utdelning av julklappar. Vi har märkt ett stort antal "misstänkta" beställningar och tyvärr blev nog detta sista året vi har utdelning på detta sätt. Framöver får vi hitta ett annat system om vi ska fortsätta med detta.

Enbart 1 paket per IP-adress kommer skickas ut om inte personen som beställt har handlat hos oss under året. Det är även bara trogna kunder som kommer vara med och del apå klapparna med lite högre värde.

Per - Dustin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Per - Dustin
Kul att det var stort intresse igen för vår utdelning av julklappar. Vi har märkt ett stort antal "misstänkta" beställningar och tyvärr blev nog detta sista året vi har utdelning på detta sätt. Framöver får vi hitta ett annat system om vi ska fortsätta med detta.

Enbart 1 paket per IP-adress kommer skickas ut om inte personen som beställt har handlat hos oss under året. Det är även bara trogna kunder som kommer vara med och del apå klapparna med lite högre värde.

Per - Dustin

Bara att tacka personer som muSashi med flera för det antar jag. Bra jobbat!

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Citat:

Per - Dustin

Låter rimligt. Ni borde haft det som regel för utdelningen med klar information från början - att endast tidigare kunder får del av klapparna. Jag har aldrig varit med på tidigare utdelningar, så det återstår att se vad man får om det är värt att vara med och fightas nästa år.

Handlar i princip alltid av Dustin Home så jag har en "laglig" klapp att vänta. Dock var mina föräldrar och bror med och fick en julklapp, som inte har handlat något tidigare på sina konton, de handlar genom mig när de vill ha något (mindre tekniska).

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorBiz
Inte super mycket, men det vart kanske 10st filmer, men min kompis filmade massor med sin fast han hade endast 4gig, som sagt 8gig är verkligen overkill enligt mig.

Okej, då nöjer jag mig kanske med 4GB... I värsta fall så kan jag ju köpa ett extra 4gigskort vid behov, om jag ska på en lång semester eller nåt, det blir ju ändå ingen skillnad i pris...

Btw, det här är andra året i rad som jag fyndar på Dustins mellandagsrea...
Förra året blev det en bärbar dator för 7000 kr (ordinarie pris 11000 kr)...

Permalänk
Medlem
Citat:

Per - Dustin

Hur blir det för oss som firat jul tillsammans där olika släktingar lyckats få paket De har självklart inte skrivit samma adress då vi inte alla bor på samma ställe egentligen, men vi använde samma internetuppkoppling till det.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Avstängd

Användaren är troligen en bluffregistrering. Tills vidare ska inte inläggen tas för att vara från dustinhome. / Aqualize

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Hur blir det för oss som firat jul tillsammans där olika släktingar lyckats få paket De har självklart inte skrivit samma adress då vi inte alla bor på samma ställe egentligen, men vi använde samma internetuppkoppling till det.

Så länge de beställt av oss under året så får de sina julklappar, även om de använt samma IP-adress.

Permalänk
Medlem
Citat:

Per - Dustin

Skänk alla klappar till Afrika!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Tur att man är en trogen kund som storshoppade både innan klapparna och även nu efter vid rean

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

Permalänk
Medlem
Citat:

Per - Dustin

Skönt höra att ni sätter gränser, dock tråkigt att man blev diskvalificerad för de bättre julklapparna för man stressade och skapade ett nytt konto istället för att skicka ut via glömt lösenord.

Permalänk
Medlem

Tänk om Dustin Per är fake:P Man vet aldrig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Så länge de beställt av oss under året så får de sina julklappar, även om de använt samma IP-adress.

Okej Då vet jag inte hur det blir för vissa, då min lillasyster tyckte det va skoj att göra det, och hon har inte beställt nått

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoAim
Bara att tacka personer som muSashi med flera för det antar jag. Bra jobbat!

Står ingenstans att man inte fick vinna åt andra familjemedlemmar på deras konton, tycker synd om folk som delar samma ip-adress, får endast en klapp.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Tur att jag är en trogen kund men jag har inte storshoppat i år. Enbart grejjer för ca 3400 har inhandlats innan julklappsutdelningen. men det kanske räknas som trogen kund ändå?:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Kul grej med julklapparna, men för att slippa allt tjat, gnäll och försök till mygel kanske ni bara ska ta och lotta ut klapparna till de som handlat under året där köpesumman på nåt sätt delar in kunderna i olika kategorier.

Lyckades i år få en klapp, så ska bli kul att se vad det blir. Blir glad oavsett vad det är!

Permalänk
Medlem

Det var ju många som fuskade förra året, ni gjorde inget då! varför?

Permalänk
Medlem

Skönt att det här systemet åtminstone går i graven. Bra att de som fuskar får max 1 present, men tragiskt för familjer där flera medlemmar suttit och kämpat i timmar för att få sina presenter kanske inte får någonting. Tydligare regler för vad som gällde före julklappsutdelningen hade ju förhindrat detta. Nu tycker jag det bara är löjligt att hitta på regler i efterhand. Har man dock beställt ett stort antal julklappar från samma IP-adress kan man plocka bort alla dessa då det är ett tydligt fall av fusk.

Permalänk
Medlem

Dustins heter koncernchefen Per Eriksson inte Per Holmer! hmmm

Something is fishy!

Permalänk
Medlem
Citat:

Per - Dustin

Frågan är då, jag har beställt från er tidigare flera gånger man var illa tvungen att registrera nytt konto (med samma namn och adress) då mitt webhotell med mailen strejkade och inte fick ut mitt lösenord. Kommer jag ändå få nöja mig med de Julklapparna av lite lägre värde?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s

Something is fishy!

Indeed, vore kul med någon form av konkret bevis.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s

Something is fishy!

Lita in på den där snubben. Troligtvis nån från FB eller liknanden som vill "skoja".

Permalänk
Medlem

Tror nog inte heller det är en person från Dustin. Hade han åtminstone sagt en julklapp per hushåll hade det ju varit mycket rimligare. En per IP-nummer under den dag på året då väldigt många använder samma IP för att surfa på grund av att man hälsar på varandra är ju orimligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Per - Dustin

Vad räknas som under året? Räknas det om man har köpt nu på mellandagsrean, alltså några timmar efter att utdelningen slutade? Jag köpte en bärbar dator 22 december förra året, som jag först fick efter nyår. Räknas det som under året?

Och räknas jag som en trogen kund? Med total köpsumma på nästan 9000 kr, varav 600 kr idag, och 7000 kr för lite drygt ett år sedan?

Du behöver dock inte svara om du inte egentligen är från Dustin...

Permalänk
Medlem

Fattar jag fel eller få man bara en per IP?
Lite konstigt eftersom både jag och min syster är "trogna" kunder på dustin.
Och vi fick varsin julklapp, betyder det att bara en av oss får julklapp?

Permalänk
Medlem

Definiera trogen kund.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur kan BENQ T850 vara näst intill gratis?

Permalänk
Medlem
Citat:

Per - Dustin

Hehe, försöka duger herr troll.

Permalänk
Medlem

Skulle beställe kameran + minne men får bara fram att "Beställningen kunde inte skickas"

Är det slut på dem fast det inte står det eller?..

Permalänk
Medlem

Per - Dustin reggade sej ju idag, snälla va inte så blåögda..

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

Jäklar! Kameran tog slut! Den fanns i lager och jag skulle precis slutföra ordern och då gick det inte att skicka iväg den. Jag hade förstås kameran i kundvagnen och skulle bara skriva i mitt mobilnummer. Tack för den.

Står dock i min kundvagn att den finns i lager.

Permalänk
Medlem