Permalänk

bästa musmattan för Razer Deathadder?

hej hej undrar en bra musmatta till min deathadder spelar mkt med låg sens har en steelseries matta nu jag tycker den är lite grov i ytan glider inte bra, bytt till nya glids under musen, mvh razerzone_fidde

Permalänk
Medlem

Använder själv funcs archetype 1030 med deathaddern (med pads) funkar prima

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk
Medlem

Själv har jag båda Razer musmattorna, Speed och Control

Tycker det är trevligt glid i dom...
Vet inte hur dom är jämfört med andra musmattor då jag inte har testat så många andra

Permalänk
Hedersmedlem

Jag köpte en Deathadder och en Qpad CT Large för några månader sedan. Jag är kräsen när det gäller musprecision och glid, men den kombinationen var faktiskt över mina förväntningar! Den glider som en dröm, och sliter knappt på glidesen över huvud taget. Precisionen är helt perfekt.

Permalänk
Medlem

annars kanske en hård matta kan vara nåt?

sliter på glidzen men glider bra.

Visa signatur

|Gigabyte DS4| Q6600|Gainward 8800 GTS 512 MB| Corsair 520 W| Corsair XMS2-6400 2x2 GB 800 Mhz|Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail| ThermalRight Ultra Extreme |

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=1741

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeebbZ
annars kanske en hård matta kan vara nåt?

sliter på glidzen men glider bra.

Du har rätt, men ytterligare ett problem med hårda mattor (plastmattor) är att själva ytan på musmattan slits ner, så glidet blir ojämnt redan efter några månaders spelande.

Permalänk
Medlem

Razer Exactmat, aluminiummattan, gillar jag till spel. Brukar köra på grova ytan.

Men den musmattan är jobbig till annat än deathaddern tycker jag. Jag har provat G5 och intellimouse på den, men det är bara deathaddern som passar på den av någon anledning...

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Avstängd

Steelseries Kuk använde jag, funka fina fisken med originalglides.

Använde även 3.0 och Deathadder till Steel S&S men då har jag Hyperglides V nånting.

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem

Om du vill ha mer glid kan du alltid pröva siliconsprej. Det funkar faktiskt prima.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TsunamiCoZ
Steelseries Kuk använde jag, funka fina fisken med originalglides.

Använde även 3.0 och Deathadder till Steel S&S men då har jag Hyperglides V nånting.

Steelseries Kuk??????

Jag har också kollat på ny matta och det blir en Qpad CT eller Razer Mantis speed / control vilken skulle ni ta???

Jag har en Razer Copperhead

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASUSG15
Steelseries Kuk??????

Jag har också kollat på ny matta och det blir en Qpad CT eller Razer Mantis speed / control vilken skulle ni ta???

Jag har en Razer Copperhead

Steelseries qck menar han

Visa signatur

Det är jag som är frågarN, tjatarN och gnatarN. :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wasD
Steelseries qck menar han

Jag är så jävla mogen.

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk

Jag har också Razer Deathadder, och jag kör med, en steelseries matta, jag HATAR DEN seriöst, musen känns klumpig som fan, MEN musen slits inte, jag skulle vilja veta vad som glider bäst, och gärna något som ni VET är bra.

Visa signatur

CM 334, Asus GTX 560, Phenom II 965 3,9 Ghz BE, Corsair 4x2gb 1600->1333 XMS3, Samsung 830 128 gb, 1tb WD Black/500gb Hitachi, 24 tum EW 2420.

Permalänk
Medlem

Hård matta med hypergllides vore att rekomendera.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Annars så kanske Razer Sphex kan vara nått?

Jag kör med den, underbart glid och tunn som attan!

Permalänk

kör deathadder och en qck heavy som jag tvättat för jag spillde kaffe på den och pekar jäveln åker upp i himlen ibland när jag spelar

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Razer Destructor är bäst...

sitter som ett smäck på skrivbordet och har den perfekta ytan för musen att glida och läsa från.

Spiller man på den så är de ingen fara för den har samma typ av yta som FunC 1030 så den suger inte åt sej nått.

Bara torka med papper och sen en våt trasa så är de GAME ON sen.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]