Permalänk
Medlem

Hjälp mig att hitta ett par skor!

Hej. Jag skulle behöva er hjälp. Det är såhär att en nära vän till mig har precis fyllt 18 och bjuder till fest. Självklart måste man ha present med sig, Den ultimata presenten hade varit en sko modell som tyvärr har utgått (hon hade et par sådana skor och var förälskad i dem.)

Så nu ber jag er att hålla ögonen öppna efter dem! jag blir väldigt tacksam om någon skulle hitta dem eller berätta vart jag kan få tag på dem.

Beskrivning:
Låga blåa tygskor. (Dam skor) med ett gult stockankare på (dvs ett vanligt ankare) i storlek 38 om jag ej missminner mig helt. Skulle någon flickvänn/syster/kompis ha ett par sådana och vara berädd på att sälja dem (inte allt för slitet skick) så skulle det även avra intressant...

Tips på vart jag ska leta välkommnas också... de finns inte på någon skoaffär i malmö iallfall.

Självklart har jag en annan present som reservplan, hade bara varit perfekt att ha skorna och ge bort=).

Tack på förhand!

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk
Medlem

har sökt lite och skorna kommer från märket vagabond, tror de är från 2007
enda stället där jag endast hittade något om skorna var den här bloggen:
http://aljung.blogg.se/160107183705_utmaning_lista_dina_skor....

Du kan ju fråga den personen om du kan få köpa skorna, du ser dem på listan, nummer 15

Permalänk
Medlem

Även om det är lite sent så har jag googlat runt, men dom finns verkligen ingenstans

Permalänk
Medlem

Jag har nu fått tag på henne i bloggen som xore hittade, skorna finns kvar och är till salu=) Tyvär så är dem nog en storlek försmå, är lite osäker på min kompis skostorlek. Men ska träffa henne i kväll så då ska jag på någotsätt (som ej är misstänksammt) försöka ta reda på hennes skostorlek.
Tack för all hjälp:D uppdaterat ikväll om jag fått tag på dem

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk

Såatteh, hur gick det?

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.