Permalänk
Medlem

Ny mobiltelefon. Tips?

Min K610i sjunger på sista versen så nu är det dags att se sig om efter en ny.

jag funderar mellan
W715
E52
eller
N79
Vad tror ni om dessa?
har ni några synpunkter på dessa eller tips om någon annan telefon?

Permalänk
Medlem

HTC Hero kanske?

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Beror ju på vad du vill göra med mobilen, E52 och N79 är ju smartphones medans W715 bara är en vanlig mobil.

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte B660I AORUS PRO DDR4 + Intel i5 12600k + Noctua NH-U12S + Kingston FURY Beast DDR4 32GB 3200MHz + Inno3D GeForce RTX4060 + Samsung 970 EVO Pro 500GB + WD Blue 4TB]

Permalänk
Medlem

Jag hade tagit antingen N79 eller E52. Mellan dem hade nog E52 vunnit då den är mycket nyare och kör den snabbare 600MHz processorn (antar jag då min Nokia 6720 som också är ny kör med den). Aluminiumskal är ju inte helt fel det heller.

Permalänk
Medlem

lånar denna tråden lite, har en motorola som e endast 11,5 tunn,
gillar mobiler som e tunna och smidiga, men då undrar jag hur e
Sony Ericsson W715 är, e den stor och klumpig, den e några mm tjockare jämfört med den jag har.
någon som har en sådan och vad tycker ni om den, plastig klumpig sega menyer? eller hur e denna mobil

Visa signatur

AMD 4200+ Radeon 3650agp 2gig ram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raptor
Beror ju på vad du vill göra med mobilen, E52 och N79 är ju smartphones medans W715 bara är en vanlig mobil.

Alla 3 ligger i samma prisklass.
Eftersom w715 är en enkel mobiltelefon så lutar det åt att köpa en av de bägge nokia eftersom de är sk. smartphones.

Permalänk
Medlem

Vill absolut inte gå ifrån huvudfrågan, men är det någon som använder eller känner till Sony Ericsson C903. Verkar vara en tjyst, snygg mobil några erfarenheter? Något och rekommendera till Merricks inköp?

Tack på förhand!

Visa signatur

SweeZ

Permalänk
Medlem

Gillar hur många lånar trådar. Speciellt när det finns trådar dedikerade för vissa saker de frågar om.

Jag röstar fortfarande för E52, onödigt att köpa en N79 då den har mycket långsammare CPU och är äldre.

Permalänk
Medlem

E52 skulle jag tagit. Tunn och av metall med mycket leksaker samtidigt som den har bra batteritid

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-