Hur väljer man att spela gitarr i Career mode?

Permalänk
Medlem

Hur väljer man att spela gitarr i Career mode?

Har sökt men inte hittat det jag ville ha hjälp med.

Köpte GH: Metallica för ett par dagar sedan och jag undrar hur man väljer att spela Gitarr i career? får ju bara fram när man ska sjunga med.

Syskonbarnen fick igång det men jag var inte i rummet när de kom på det

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk

Fick du inte instruktionsbok med?
Fast det är väll bara välja gitarr?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

"när dom kom på det" alltså, det är ju inte ens nå att komma på utan mer som föregående säger att, det är ju bara välja gitarr.

Permalänk
Medlem

Fick med en manual men den säger inte hur man väljer gitarrist

Jag går inte på Career och sen Single, väljer sedan svårighetsgrad. då är jag inne i VIP longue och väljer en stjärna och sen så kommer jag till sång listan men det kommer ingen alternativ som låter mig välja vad jag vill spela som och jag har bara en gitarr och headsetet som kom med xboxen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag utgår ifrån att du gör alla val med gitarren som "kontroll"?? Den är alltså igång och aktiv??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Szandman
Jag utgår ifrån att du gör alla val med gitarren som "kontroll"?? Den är alltså igång och aktiv??

jag använder handkontrollen när jag väljer...måste man använda gitarren som kontroll när jag ska välja?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kothoga
jag använder handkontrollen när jag väljer...måste man använda gitarren som kontroll när jag ska välja?

Helt ärligt så vet jag inte, men det skadar ju inte att prova... Gitarren måste ju iaf vara påslagen och ha kontakt med boxen, annars vet den ju inte att gitarren finns!

Skulle det inte fungera så prova att starta en ny career, jag vet inte om man kan byta instrument när man påbörjat den.

Permalänk
Medlem

handkontrollen representerar mikrofonen, du måste använda gitarren som kontroll för att lira med den

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Haha..öppna instruktionsboken nästa gång

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knuckles
Haha..öppna instruktionsboken nästa gång

Gjorde faktiskt det men det står ju inte så mycket i boken

Visa signatur