Förslag på Xbox 360 spel

Permalänk
Medlem

Förslag på Xbox 360 spel

Snart kommer lönen från sommarjobbet att rulla in och då måste man ju utöka spelsamlingen. Dock ingen aning om vad jag ska skaffa för något. Någon som har förslag på riktigt bra spel. Lite inne på nya Tiger Woods, någon som provat det? Har redan alla GoW-spel så behöver inte ge förslag på dem då de hade varit (swe)clock-rena annars

Permalänk
Medlem

Batman Arkham Asylum! RIIIIIKTIGT FETT

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte vad för intressen i spel du har, men några som går varma i mitt xbox är UFC Undisputed, CoD 4, Resident Evil 5 "riktigt kul att köra igenom campaign med en polare", Skate 2, Need for speed shift, Fable 2, Batman Arkham Asylum.

Sen kommer ju en hel del trevliga spel snart som Forza 3, CoD MW2, Assassins Creed 2 m.m

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk

Gillar du bilspel(rally) så rekommenderar jag Dirt2.

NHL10? ööööööh står still i hövet nu..............

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk

HAr du kopplat upp xboxen till live och har en hårddisk.Rekomenderar jag att du tankar hem demo på de spel du tror är intressanta.
Är ju svårt för oss att säga vad du tycker är bra och ska lägga ca 600kr på

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb