Permalänk
Medlem

Tips på spel

Tja!

Köpte en ny dator i veckan och undrar vilka spel som ni rekommenderar att jag spelar?

Testat följande men funkade inte ens att starta spelen: Crysis, Mirrors edge
Enda spelen som jag verkligen ville testa egentligen....riktig besvikelse...fattar inte vad som e felet.

Har testat Batman och Call of Juarez. Riktigt roliga spel faktiskt.

Sen ere slut!

Så rekommendationer? Gärna multiplayer spel också!

Visa signatur

Intel i7 920 (D0) 2.66GHz @ 4GHz Noctua NH-U12P SE1366 | Corsair 6GB DDR3 Triple Channel XMS | Asus P6T SE | Radeon HD4870 1GB DDR5 | Samsung F3 500GB | Corsair 650W | Antec Three Hundred | 22" Benq

Permalänk
Medlem

Har du köpt Crysis och Mirror's Edge då? Rekommenderar Unreal Tournament 3. Det är gratis till natten till måndagen på Steam. Ett jäkla röj i det spelet ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Spelar det roll om man köper spelet? Har inte funkat för andra heller. Fattar inte alls varför. Kasnke för att jag har Win7 64 bit.

Unreal har jag spelat sen gymnasiet 5 år sen .... det e väl roligt men vettefan...

Tänkte mer nya spel

Visa signatur

Intel i7 920 (D0) 2.66GHz @ 4GHz Noctua NH-U12P SE1366 | Corsair 6GB DDR3 Triple Channel XMS | Asus P6T SE | Radeon HD4870 1GB DDR5 | Samsung F3 500GB | Corsair 650W | Antec Three Hundred | 22" Benq

Permalänk
Medlem

Crysis Warhead, Far Cry 2, Heroes of Newerth, GRID, DiRT 2.

Permalänk
Medlem

Call of Duty 4 / World at War

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smorris
Spelar det roll om man köper spelet? Har inte funkat för andra heller. Fattar inte alls varför. Kasnke för att jag har Win7 64 bit.

Jag tror jag testade Crysis när jag hade Windows 7 Ultimate x64-BETA'n installerat. Eller så var det Mirror's Edge... um, minns ej >< Dumma minne! Anyhow. Spelet funkade i alla fall hur klockrent som helst hos mig.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

World in Conflict, Left 4 Dead, Grid, Gears Of War.. riktiga höjdarspel.

De e väl Left 4 Dead som kanske blivit lite för fullt av skit, moddade servrar o en del nötter till spelare numera =/

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
World in Conflict, Left 4 Dead, Grid, Gears Of War.. riktiga höjdarspel.

De e väl Left 4 Dead som kanske blivit lite för fullt av skit, moddade servrar o en del nötter till spelare numera =/

Gears of war... älskade känslan av hopplöshet i de spelen, rekommenderas!

Permalänk

Ovanstående (speciellt crysis/warhead riktigt bra spel), och Mini Ninjas såklart

Sen kommer du väl tycka om Mass Effect som alla andra också, och Dawn of war 2. Kanske Street Fighter 4 om du är fighting-kille?

Nej men du ett tips: ladda ner "overlord 2"-demot och spela, om du gillar det så köp spelet. Helt jävla underbart, bästa jag spelat på mycket länge.

Permalänk
Medlem

Sen måste man ju nämna Bioshock me Dead Space e me suveränt.

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

fear o fear 2.

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet