Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

World of Goo kostar så mycket du vill

Permalänk
Medlem

World of Goo kostar så mycket du vill

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35001

Länk finns i nyheten som jag länkade till.

Inskaffade precis.
Tänkte bara tipsa

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag betala 8öre ungefär för spelet helt okej.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

synd att man inte kunde betala 0:-

Visa signatur
Permalänk

Smart plan egentligen. 90% av all distribution av spelet var piratkopierat till en början och de flesta betalar nog en hyfsad peng för det nu.

Permalänk
Medlem

jag gav 10 kr. Å johan det är folk som du som förstör sånna här erbjudanden. Samma sak som när man fick ett gratis spel på någon hemsida, tro fan folk skulle försöka ladda ner fler. Alla är så jävla giriga.

Permalänk
Hedersmedlem

Inga smutsiga tankar nu
*tråd rensad*

Permalänk

Jag betalade iallafall 5 dollar, dvs 36kr eller nåt sånt. Hade tänkt betala 50kr men när jag skrev in priset så tänkte jag i Euro istället för Dollar.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

La $5 jag också. Allt under det är egentligen bara sniket.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är inte ens intresserad av spelet, men det blev 5$ från mig också, bara för att det är ett grymt bra initiativ!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av coopdeo
La $5 jag också. Allt under det är egentligen bara sniket.

Man kanske inte har lust att betala för ett spel som man kanske hatar efter en minut? Dyr minut isåfall...

Jaja jag tycker han som gjort spelet gör helt rätt iaf, underbar försäljningsmetod =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Man kanske inte har lust att betala för ett spel som man kanske hatar efter en minut? Dyr minut isåfall...

Jaja jag tycker han som gjort spelet gör helt rätt iaf, underbar försäljningsmetod =D

I sådana fall provar man demot först.. Då är minuten gratis oavsett.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
I sådana fall provar man demot först.. Då är minuten gratis oavsett.

Känns ju onödigt att ladda ner demot för att sen ladda ner spelet. Då tar man spelet gratis direkt och sen betalar för det? Men ja jag fattar poängen

Permalänk

Jag slår en liten bash till här! allt under 20$ är sniket

nejdå det är ett riktigt bra spel och är glad att alla kan ta del av det

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk

blä vill också ha :I Kanske dags för mig att fixxa ett visa.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Jag kanske är lite misstänksam av mig, men det känns som om det här är den "perfekta" scamen. De lyckas få tusentals personer att ge sitt kortnr samtidigt som de även får in 8öre/st.
Eller är det bara jag som tänker den tanken?

...Sedan kan man annars betala med PayPal...

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem

Det går enbart att köra det igenom paypal från dem Så nej 2dboy lär INTE få dina kreditkorts nummer.

Sedan om du litar på paypal eller inte det är en helt annan sak. Själv litar jag inte på dom då jag blivit bedragen på 1500$ ( ~13000 kr när det hände )

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Det går enbart att köra det igenom paypal från dem Så nej 2dboy lär INTE få dina kreditkorts nummer.

Nejdå, det går bra att köpa med kort också. För tveksamma köp kan man till exempel använda swedbanks e-kort: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,135175,00.ht...

Permalänk

Oj dags o köpa. $5 måste det ju vara värt

Man kan betala med kort via paypal med, utan att vara paypal medlem.

Visa signatur

http://steamcommunity.com/id/SolidDread
AMD Phenom2 X4 940 @3.7GHz | XFX GeForce GTX 260+ 896MB PCIe | Corsair 4GB XMS-2 8500C5 |
Fraktfritt på Inet.se

Permalänk
Avstängd

Hade $4 kvar på mitt paypal-konto, så det blev $4.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

Har bara 8kr kvar på kontot

Vill inte va så snål å bara betala 8kr, men det är ju det jag har!

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

betalade 0.01 dollar. heh, heheh. snål jag känner mig men mina pengar behöver gå till mat.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Nejdå, det går bra att köpa med kort också. För tveksamma köp kan man till exempel använda swedbanks e-kort: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,135175,00.ht...

Kortbetalningen går via Paypal den med

Jag köpte det för fullpris när det släpptes och har klarat det för länge sen. Tycker det var riktigt härligt och ett plus är att det funkar på min klena laptop.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Kortbetalningen går via Paypal den med

Ah, det gick bra att vara lyckligt ovetande om det i alla fall.

Permalänk
Avstängd

Spelet var roligt i kanske 2minuter...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte starta det, får bara fatal error :>

Permalänk
Avstängd

Man kommer ju inte förbli lvl 3? =/

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
synd att man inte kunde betala 0:-

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
jag gav 10 kr. Å johan det är folk som du som förstör sånna här erbjudanden. Samma sak som när man fick ett gratis spel på någon hemsida, tro fan folk skulle försöka ladda ner fler. Alla är så jävla giriga.

haha, klockrent :D:D

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Jag köpte spelet av ren princip sak. Mycket bra att de ger ut ett arbete för den summan du själv tycker är rimlig. Med det sagt menar jag inte att spelet suger, utan bara att det är värt att uppmuntra detta.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Allt folk tror att 2D Boy är ute efter era kontokortsnummer är ju skrattretande. Ni har mer chans att bli av med ert kortnummer när ni handlar på ICA.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Spelet var roligt i kanske 2minuter...

Jag tänkte samma sak och stängde ner skitet...

Senare på kvällen så gick mitt tangentbord åt helvete och jag hade bara det spelet som man kunde lira med endast mus

Någon timme eller så in i spelet så börjar det faktiskt bli mycket, mycket bättre