Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Idol 2009 och journalisterna från Aftonbladet

Permalänk
Medlem

Idol 2009 och journalisterna från Aftonbladet

Är det någon här som följer idol 2009?

Själv har jag slagit undan mina egna fördomar om programmet och har faktiskt tittat sen början. Måste säga att det har varit rätt så kul. Många kassa som gick vidare osv men även många bra.

Nu på fredag är det final. Ska bli spännande å se om det blir Erik eller Calle som vinner. Jag har lite svårt att bestämma mig för vem jag tycker är bäst Dom är båda grymt kompetenta sångare.

Anyways... Har ni kollat in aftonhorans reportrar tobbe och trus, eller va fan dom heter.
Det är ta mig fan dom sämsta reportrarna jag har sett och hört i mitt liv. Hon pratar som om hon vore en djävlar smurf och han, ja han är bara störd. Tror hans tunga är lite väl stor så han har svårt att uttala allt.

Permalänk
Medlem

Jaha ... och? O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Hah, vafan ska diskuteras?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

att man ens följer idol är för mig otänkbart.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
att man ens följer idol är för mig otänkbart.

Nu känner jag mig inte så ensam längre.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Jaha, mhm... jaså? Ohfan... jaja... sedär.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Du lägger ner mer tid på att analysera reportrarna än finalisterna, bevisar ju bara hur jävla dött idol är.

Visa signatur

pff

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
att man ens följer idol är för mig otänkbart.

Bra sagt!

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Musikälskare

*gäsp*

Som sagt, vad ska diskuteras?

- Idol
- Aftonbladet
- Reportrarna

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Re: Idol 2009 och journalisterna från aftonho..bladet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
Är det någon här som följer idol 2009?

Själv har jag slagit undan mina egna fördomar om programmet och har faktiskt tittat sen början. Måste säga att det har varit rätt så kul. Många kassa som gick vidare osv men även många bra.

Nu på fredag är det final. Ska bli spännande å se om det blir Erik eller Calle som vinner. Jag har lite svårt att bestämma mig för vem jag tycker är bäst Dom är båda grymt kompetenta sångare.

Anyways... Har ni kollat in aftonhorans reportrar tobbe och trus, eller va fan dom heter.
Det är ta mig fan dom sämsta reportrarna jag har sett och hört i mitt liv. Hon pratar som om hon vore en djävlar smurf och han, ja han är bara störd. Tror hans tunga är lite väl stor så han har svårt att uttala allt.
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01046/14s34-...

Haha..

Den här Tobbe .. härligt att man inte är ensam..

Första gången jag hörde honom trodde det var något fel på mitt ljud på datorn så var tvungen att testa på en annan dator..

hur FAN!? fick han ett sånt jobb? .. han borde ju vara skribent som bäst!..

Måste ligga med nån på aftonbladet eller nåt

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
att man ens följer idol är för mig otänkbart.

Kan bara hålla med.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Jag tror det här inte blev så mycket till diskuterande i tråden. Rant-bloggar är bra att ha för sådana saker.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG