Permalänk
Medlem

Ohhh... Släng in en led cirkel längst fram och du har GLaDOS! hahaha
http://www.teamteabag.com/wp-content/uploads/2008/06/glados.j...

... fast det kanske bara är jag som ser referenser till portal överallt

Övrigt: Fläkten längst fram, går det inte att flytta den? En fläkt rakt mot användaren hörs mer och jag tycker den förstör intrycket. Svarta ytan i fronten skulle kunna vara färgad plast, med en skärm bakom. Då kan den visa information på ett snyggt sätt utan att störa utseendet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aniron
Tyvärr tror jag inte det är lämpat för konventionella datorer, men för en HTPC (vardagsrumsdator kopplad till tv'n) eller liten hemmaserver gör det sig perfekt!

Håller med!

Visa signatur
Permalänk

renderingsutkastet är riktigt snyggt och så verkar det vara en fungerande lösning, men jag tycker att du borde tänka på alla kablarna som kommer gå mellen PSUn och datorn. bara så att dat blir lika snyggt som resten av datorn.

Visa signatur

nzxt hush|asus striker II extreme|intel q8300|asus xonar dx|gigabyte gtx 260OC|4gb corsair xms3 ram|zalman zm600-hp|scythe mugen II

Permalänk
Medlem

Hej Stefan,

Tycker att ditt Chassi sticker ut bäst, det är något som jag verkligen hade uppskattat på mitt skrivbord eller på min tv-bän. Helt fantastiskt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Linqon

... fast det kanske bara är jag som ser referenser till portal överallt

Haha=) hade samma tanke när jag såg skisserna=) vitt, ovala/runda former och hög blankt = Protal=) Awesome game btw;)