Permalänk
Medlem

Vilken TV på 32" med Full HD?

Jag har tänkt att köpa mig en TV, den ska vara 32" och Full HD. Men jag vet inte riktigt vad jag ska välja egentligen? Något tips på vad jag ska leta efter och sådär?

TV:n ska helst kosta runt 4-5000:- Det behöver alltså inte vara top-of-the-line, men gärna så bra som möjligt givetvis. Gärna så att det går att ta räntefri avbetalning också.

Fast först och främst behöver jag väl tips på vad jag ska leta efter hos en TV.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Om du ska köpa på avbetalning, varför köpa en 32"? Det finns ju ganska billiga 40-42"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tombee
Om du ska köpa på avbetalning, varför köpa en 32"? Det finns ju ganska billiga 40-42"

Därför jag vill inte ha allt för hög avbetalningsplan. Vill gärna hålla den så låg som möjligt och 32" duger alldeles utmärkt då jag ändå inte har yta för större.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Abashed the devil stood and felt how awful goodness is.

Permalänk

Detta är den billigaste i hela sverige just nu med full hd...

http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/...

Visa signatur

Go hard or go home!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakan86
avbetalning på bara 4000-5000kr känns lite onödigt:rolleyes:

Inte när man är student kanske? Tänk lite innan du skriver sådär, tack.

Tack för alla era svar!

Jag gillar alla era alternativ och det som verkar funka bäst hittills är olofsson_tom och Vashys förslag. Frågan är om jag klarar delbetalningen på 12 månader eller om jag ska försöka hitta någonstans där det är räntefritt på 18 månader. Några tankar och ideér om det?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather