Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jensih
Ta bort skruvarna till plexit och spraya dom svarta.. Gör om gör rätt!

Haha orka klaga på en sån liten detalj

Snygg modd iaf

Trodde hunden din var en människa på första bilden

Sen när den tittade i kameran hade den ett väldigt fin flin

Permalänk

Rofl hunden

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gigabite
Haha orka klaga på en sån liten detalj

Snygg modd iaf

Trodde hunden din var en människa på första bilden

Sen när den tittade i kameran hade den ett väldigt fin flin

Det är dem små detaljerna som bidrar till ett bättre helhetsintryck ;).

"Less is more."

Permalänk
Medlem

Fan va grym hunden är! Vad hete han?
Tro mig döp om han till typ ROLF eller bengt haha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greenworm
Tackar alla för fina kommentarer och höga poäng! Temps kommer snart!

Jag och alla andra väntar fortfarande på på svar.:o

Eddit Jag väntade på att han skulle komma med ett inlägg här med resultat.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sesese
Jag och alla andra väntar fortfarande på på svar.:o

Han har ju redan skrivit det..

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Avstängd

HAHAHAHAHA @ Hunden.. först inspekterar han, sen kollar han in i kameran o säger: " WOOT! srsly? "

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Helt underbart med hunden och mycket snygg moddning. 9p

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Coolt

Visa signatur

| Intel i9 9900K | 1080 TI x 2 SLI | Valve Index |

Permalänk
Medlem

Hahaha fan vad söt hund!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt gjort

Visa signatur

ASUS M4N72-E 750A || AMD Phenom II x2 3.1 GHz clockad: 3.5 GHz || 2st Corsair Dominator 2Gb 1024MHz || ASUS EN9800GT 1Gb || Cougar 550W || Samsung Spinpoint 1TB

Permalänk
Medlem

Så jäkla snyggt, bra jobbat! Hoppas nya corsair midtower ser ut så.

Permalänk
Avstängd

Inte de bästa vattenkylningsgrejerna direkt........

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Inte de bästa vattenkylningsgrejerna direkt........

Vad är det för fel på innovatek och koolance?

Permalänk

Kör du fortfarande din 240 radiator "passivt" vid hdd racket? Fungerar det bra? Är på G att bygga vatten i mitt och det är ju fär trångt att sätta radiatorn i taket:( Fan för att fractal inte lämnade 5cm till ovanför moderkortet! Kanske går att montera den i fronten framför hdd racket men då lär man väl borra nitar osv "/

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

riktigt nice!

Permalänk
Medlem

Go jycke!!!

Permalänk
Medlem

Jag tycker att fönstret blev jäkligt snyggt. Så länge det inte är en massa ljusdioder i regnbågens alla färger inuti chassit (och insidan är svartlackad) så gillar jag fönster. Funderar på att skaffa ett R2 men stör mig lite på fläkthålet på sidan, men fönster är ju en bra lösning på det. Då antar jag att bitumenplattan på sidoplåten försvann i processen?

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lunait
Jag tycker att fönstret blev jäkligt snyggt. Så länge det inte är en massa ljusdioder i regnbågens alla färger inuti chassit (och insidan är svartlackad) så gillar jag fönster. Funderar på att skaffa ett R2 men stör mig lite på fläkthålet på sidan, men fönster är ju en bra lösning på det. Då antar jag att bitumenplattan på sidoplåten försvann i processen?

Man tackar!
Japp ljudisoleringen försvann och det gör mig inget heller då datorn inte ger ifrån sig mycket ljud. Har kvar isoleringen vid hårddiskarna då dom brummar lite ibland

Permalänk

Hur gjorde du när du sågade ut fönstret? tog du bort ljudisoleringen i panelen eller sågade du rakt igenom den?? jag funderar nämligen på att göra ett fönster jag också.

Permalänk

oj, såg inte att Lunait hade frågat samma sak..

Permalänk
Medlem

Vad haru för storlek på dina fractal fläktar?

Grymt snyggt gjort annars

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilje vet hur du sågat i chassisidan, ska nämligen göra detsamma med mitt R3 och vill inte sabba de enda sidan man har :S
MVH

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Ruggigt snyggt.

Vad använde du för skruvar när du fäste plexit i chassi sidan?
Hur tjockt är plexit?

Visa signatur

- Silverstone Raven RV02B-W| Win10 x64 | Intel Core i5 4670k 3,4ghz | Asus Maximus VI Formula z87 | Corsair Vengence 16gb Red | ASUS GeForce 770 GTX | 128gb SSD/2TB HDD | Corsair HX1000W Modular | Corsair h100 cooler | 100/100 Comhem Fiber -