Permalänk
Medlem

hotmail problem

jag har stora problem med min hotmail.. det hela började med att alla mina msnkontakter försvann, visst det kan jag acceptera, bara att adda dom igen. Senare samma dag försvann alla meddelanden i skickat och inkorgen mellan den 16e februari och dåvarande dagens datum (kanske 10 mars), jobbigt men ingen katastrof, kan inte komma på nånting som jag saknade överdrivet mycket...

Men nu till det störande problemet, mail som skickas till min hotmail kommer inte fram, och jag har massvis med saker knutna till denna adress som jag inte kan komma åt på annat sätt bl.a en bilförsäkring hos atava som jag nu inte kan betala och mitt konto hos min bostadsförening..

Så nu undrar jag ifall nån har haft nått liknande? jag har haft denna hotmail i många år och den har fungerat helt problemfritt, har mailat microsofts support men inget svar (troligtvis för att det inte kommer fram som de andra meddelandena)

vad ska jag göra för att lösa detta?
tack på förhand /H

Visa signatur

www.henri.illusiondreams.com/
Hemsidan nere för tillfället

Permalänk

Skapa ett till account och maila Hotmail.
det brukar lösa sig.
De har backup på grejorna skulle jag förmoda

Visa signatur

Vattenkyld AMD 955 och ATI 4890 xXx
inbyggd i ett Armor chassie

Permalänk
Medlem

mailade dom igen och bad dom skicka svaret till en annan mailadress som jag har..får se ifall det händer nått...något mer förslag? nån som råkat ut för nått liknande?

Visa signatur

www.henri.illusiondreams.com/
Hemsidan nere för tillfället

Permalänk

Samma sak hände mig! Tyvärr så funkade inte deras backup heller
Blev en ny hotmail adress! Men har nu skaffat lite andra mer säkrare mail adresser som jag använder till "seriösa" saker eftersom hotmail anses som den sämsta mailen man kan skaffa!

Mitt tips är att du kör på gmail istället och så skaffar du en hotmail som du har som "slask" adress.

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

har superproblem på jobbet idag med MSN, jag har typ inte en enda kontakt online och det funkar inte ens internt. Skumt... Verkar vara ganska omfattande.

Permalänk
Medlem

Rekommenderar också att byta till gmail, har aldrig haft några problem sedan jag bytte från MSN.

Visa signatur