Permalänk

Christwire, wtf?!

(Var osäker på var tråden skulle ligga men underhållning/medier kändes bra. )

Idag, en tisdagkväll i trisstess, fick jag för mig att gå in på existenz, och då länkar de om http://existenz.se/out.php?id=38613
Första tanken var ju bara vad i ***** är det för folk som skriver sådan propaganda? Efter ytterligare ett par minuter ser jag att allt är helt rubbat!
Litet utdrag:
"Playstation Network Down, Destroyed By God’s Wrath

For the past five days, Satan’s online gaming tool known as “The Playstation Network”, or ‘Playsatan Network’ here at Christwire, has been crippled. Over 70 million children and young adults have been blocked from receiving its liberal and gay subliminal messages and are now safe from further penetration."

Sidan heter christwire.org, håller på att garva ihjäl mig då deras förklaringar är så långsökta, så.. ja.. jag vet inte. x)

DISKUTERA!

PS. Till alla moderatorer, detta är inte hets mot folkgrupp då detta inte är en folkgrupp, det är bara folk som, har en sned världssyn på världen (och inte kristna, utan de som ligger bakom sidan.). ( / --> Så sned!)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du har missuppfattat sidan, eller så missuppfattar jag dig. Det är en skämtsida.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Är du hög eller något?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Medlem

Nej men tackar som frågar. Är damen gift?

EDIT: Ah, missfrstod ovanskrivande. Trode det var ämnat mig Tog det seriöst. Har lite svårt med sarkas.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Finner den ändå extremt underhållande!

Visa signatur