Permalänk

3d studio max - tutorial?

Denna fråga har säkert blivit ställd typ miljontals gånger men jag hittade inga gamla inlägg om det.

Anyway, jag undrar om någon känner till en bra tutorial för en super noob i 3d studio max. Jag blev lite sugen när jag såg bilderna i andra inlägg här i forumet. Så vill testa lite själv.

Permalänk

Gör som så att du köper boken 3D Studio Max Bible för den version du vill lära dig om du seriöst vill hålla på med 3D så är det en bra bok både för nybörjare och de lie mer avancerade användarn.
Annars gör som jag, lär dig allt från början genom att experimentera lite själv i programmet, efter det använde jag mig utav Tutorials från www.3dcafe.com sen var allt igång, köpte böcker och lärde mig mer och mer, nu är det bara fantasin som stoppar mig

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Permalänk

Grejen är att det tutorials som finns på 3dCafe är så förbannat avancerade.. de utgår ifrån att man kan massor redan.. finns det ingen tutorial som går igenom super basics??

Edit: Ahh.. mirza var lite snabbare än mig!

Permalänk
Medlem

Om du tar help > tutorials eller nåt sånt i 3dsmax så hittar du nog några basic borde de kanske vara... var dem som jag själv först lärde mig från...

Permalänk
Medlem

www.3dtotal.com
Har ganska mycket nyttigt med=)

Visa signatur

[b]/* May the source be with you... */[/b]