Permalänk
Medlem

Dota 2 Beta key!

Hej!

Rakt på sak, jag vill ha en beta key! Så jag kollade runt lite på youtube och frågade lite channels hur de hade fått en key. Enligt dem så hade de fått key på grund av att de har många subscribers på youtube och ger giveaways på keys. Så är det någon som vet hur man kan kontakta valve angående dota 2 så att jag också kanske kan skaffa keys. Kanalerna som fick keys har 9k subscribers och själv har jag 12k så jag antar att jag kanske kan skaffa?

Så är det någon som vet deras mail eller någon som jobbar där, deras mail? så jag kan kontakta dem?

Annars, är det någon som har extra keys så SKRIV eftersom jag kan göra vad som helst för att få ^^.

Tack!

Permalänk
Medlem

Glömde att säga att jag har signat upp med steam account på Dota 2 hemsidan

Permalänk
Medlem

Vad är det du har för grejer på din youtube channel då? Kanske ska handla om DotA2. De som har fått invites är ju såna som streamar DotA2, visar upp nya heroes osv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det kommer jag att göra men jag har ju ingen key Annars laddar jag upp gameplay videos Etc

Link: http://www.youtube.com/user/D00mbr0s?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00mbr0s:

Det kommer jag att göra men jag har ju ingen key Annars laddar jag upp gameplay videos Etc

Link: http://www.youtube.com/user/D00mbr0s?feature=mhee

Jaha okej, men tror att det bara för dem som täcker nyheter om DotA2 som t.ex http://www.youtube.com/user/dota2cast han pratar om spelet d.v.s gör reklam för dem.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ok, men hoppas det blir något open beta då eller om någon säljer keys eller nåt vad vet jag

men vet någon namnet på han (dota 2 staff member) som hanterar asså beta keys och sånt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00mbr0s:

ok, men hoppas det blir något open beta då eller om någon säljer keys eller nåt vad vet jag

men vet någon namnet på han (dota 2 staff member) som hanterar asså beta keys och sånt?

De kommer att komma en större beta tror jag, de kommer att invita fler och fler hela tiden. Man kan vinna keys på massor av hemsidor där ute som t.e.x playdota.com.

Inte en aning vem man ska prata med, maila valve eller något.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skicka ett PM till Icefrog på playdota.com... det är den vanligaste metoden. Du kan även prata med admins där men de kommer bara hänvisa dig vidare till Icefrog. Alternativt att du mailar direkt till valve, vet dock inte exakt vilken mailadress det handlar om då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hegle:

Skicka ett PM till Icefrog på playdota.com... det är den vanligaste metoden. Du kan även prata med admins där men de kommer bara hänvisa dig vidare till Icefrog. Alternativt att du mailar direkt till valve, vet dock inte exakt vilken mailadress det handlar om då

Vet du hur stor chans ungefär eller är det vanligt att man får key om man pmar icefrog?

Permalänk
Medlem
Skrivet av acckee:

Vet du hur stor chans ungefär eller är det vanligt att man får key om man pmar icefrog?

Om du inte tycker dig ha god nog anledning att få en personlig beta key av herr Icefrog själv så bör du låta bli.
Du slösar bara bort både din egen och Icefrogs tid.

Nej, vem som helst som PM'ar Icefrog får inte en beta nyckel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brallan:

Om du inte tycker dig ha god nog anledning att få en personlig beta key av herr Icefrog själv så bör du låta bli.
Du slösar bara bort både din egen och Icefrogs tid.

Nej, vem som helst som PM'ar Icefrog får inte en beta nyckel.

Inte så jag menade, drog nyss iväg ett ganska långt mail om hur jag kunde bidra till betan, hoppas man får ett svar

Permalänk
Medlem

Jag antar att man får vänta på ett open beta, om den kommer :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00mbr0s:

Hej!

Rakt på sak, jag vill ha en beta key! Så jag kollade runt lite på youtube och frågade lite channels hur de hade fått en key. Enligt dem så hade de fått key på grund av att de har många subscribers på youtube och ger giveaways på keys. Så är det någon som vet hur man kan kontakta valve angående dota 2 så att jag också kanske kan skaffa keys. Kanalerna som fick keys har 9k subscribers och själv har jag 12k så jag antar att jag kanske kan skaffa?

Så är det någon som vet deras mail eller någon som jobbar där, deras mail? så jag kan kontakta dem?

Annars, är det någon som har extra keys så SKRIV eftersom jag kan göra vad som helst för att få ^^.

Tack!

Skön kanal, gillade Battlefield 3 - Sick Bubblegum som fan bra låt också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

Skön kanal, gillade Battlefield 3 - Sick Bubblegum som fan bra låt också

Tack!

Permalänk
Medlem

Lite sent men om du inte har någon key än så kan du få min för en månads wow tid!

Permalänk

Finns det något annat sätt du kan tänka dig separera från din nyckel, om det inte redan är gjort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nexhor:

Lite sent men om du inte har någon key än så kan du få min för en månads wow tid!

Har du en extra key över? Kan betala med wow tid om så önskas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sympod:

Har du en extra key över? Kan betala med wow tid om så önskas!

Om du fortfarans behöver en key så kan du få köpa en för wow tid. hör av dig om du fortfarande är intresserad