Permalänk

CJS CD Keys

Tja!
Som många har kanske märkt så säljer den webshoppen BF3 LE för en riktig billig slant.
Nu undrar jag ifall det går att lita på att man får sin key och att det kommer fungera lika bra som andra affärer som säljer cd keys.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-3-LIMITED-EDIT...

Permalänk
Medlem

Jag har köpt bad company 2, wow wotlk och något till av dom. Deras automatiserade checkout system fungerade bra med dom 2 senaste spelen men när jag köpte bc2 tog det ett bra tag innan det fungerade.

Alla spel fungerar fortfarande så inget fuffens med nycklarna.

Anledning till att dom är så billiga är för att dom köper "regionsfria" nycklar i utvecklingsländer och andra länder där spel är oerhört mycket billigare än i övriga europa / usa.

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem

Jag har beställt där, vi får se om det fungerar. Bra priser iallafall

Visa signatur

MSi MPG B550 GAMING EDGE WIFI | AMD Ryzen 5600x | 32Gb Corsair DDR4
| X Radeon RX 7800 XT Dual OC Edition 16GB GDDR6 | Samsung SH-S203B| Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair HX 1000i | H212 Evo | Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ice Breaker:

Tja!
Som många har kanske märkt så säljer den webshoppen BF3 LE för en riktig billig slant.
Nu undrar jag ifall det går att lita på att man får sin key och att det kommer fungera lika bra som andra affärer som säljer cd keys.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-3-LIMITED-EDIT...

Jag köpte Bad Company 2 där som jag inte spelat på ett år, häromveckan när jag tänkte damma av det inför BF3 funkade inte nyckeln, efter kontakt med EAs support fick jag beskedet att nyckeln var stulen eller piratkopierad och därmed spärrad. Kommer inte handla av dem igen.

Edit; det var en rejäl hög spel de fått in

Permalänk
Medlem
Skrivet av raskus:

Jag köpte Bad Company 2 där som jag inte spelat på ett år, häromveckan när jag tänkte damma av det inför BF3 funkade inte nyckeln, efter kontakt med EAs support fick jag beskedet att nyckeln var stulen eller piratkopierad och därmed spärrad. Kommer inte handla av dem igen.

Edit; det var en rejäl hög spel de fått in

Har också läst / hört att det är lite tvivelaktigt var de får vissa av nycklarna från. Dock litar jag inte ett dugg på EA då dom gång på gång (för mig) visat sin inkompetens. Jag kommer nog inte handla där igen då chansen finns att nyckeln inte fungerar efter ett tag, så mycket billigare är dom inte att det är värt att chansa.

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem

Tänkte precis ta och beställa där, när jag väl ska välja betalningsmetod så finns inte google checkout med där, fast än att "Google checkout accepted" bilden finns på botten av sidan? Någon som vet något om detta? Vill helst använda google :/

Edit: Märkte att de precis la in EU keys nu också?
Edit 2: Hittade dehär på sidan, så jag har svar på min fråga nu xD "We have temporarily disabled Google Checkout payment method while we solve some security problems, however our customers can still pay using any of our other easy payment methods. We apologise for the inconvenience caused and we will re-enable Google Checkout as soon as we have fixed the security issue."

Visa signatur

ASUS PRIME X570, Ryzen 5900x, 32GB 3200MHz, RTX 3080, Corsair SF600, Samsung 990 PRO 4TB