Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Starcraft 2 är ett bra spel

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

Trine 2 är väldans mysigt spel, så jag lägger en röst på det jag med.

3 Röster Trine! Woo

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk

vet inte om någon nämnt det men World of tanks är riktigt kul om man är 2-3st dessutom är det ett gratis MMO spel....

Visa signatur

Moddat 700D | MSI Mpower |I5 3570k ~4,62Ghz | Corsair Dominator 1600MHz 16GB | XFX 6970 2GB CF | AX 850w | Phobia watercooling

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

HOMM är tjejjens favorit faktisk, ofc 3:an

oo ja den är enklast att förstå och utseende osv.
kanske kan köra borderlands med tillägg
till dator.

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.

Permalänk
Medlem

Som två personer tidigare nämnt, Starcraft 2! (Säger det igen för att du ska förstå hur bra det är) Kräver dock tid och övning, inte så roligt om man är nybörjare och inte fattar ett skit, börja med standard builds, kolla lite LIVE-streams på teamliquid.net, kolla klipp på youtube, finns folk som lär ut där osv, men de flesta på Teamliquid som streamar är proffs, lite svårt att hänga med som ny)

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk

Serious Sam är rätt kul att köra igenom! Kan dock bli lite tjatigt efter några timmar.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Resident Evil 5 är jävligt kul.

Annars som andra säger; Borderlands är väldigt kul. Nazi Zombies är också väldigt kul (dock roligare med 4 personer), Minecraft är också roligt.

Permalänk
Medlem

Dead Island och Left 4 Dead

Permalänk
Medlem

Borderlands finns ju
Halo / Gears of war finns väl på PC, finns de Coop de vet ja inte men bör finnas

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Dead island

Permalänk

broderlands/resident evil 5 kan även tänka mig att dead island är grymt kul

Visa signatur

SKÄRM: DELL: U2311H MUS: Logitech G500 TANGENTBORD: Microsoft SideWinder X6 Datorlös för tillfället.

Permalänk
Medlem

Army of two, Borderlands, gears of war serien, Resident Evil 5, Rayman Origins, Rainbow Six: Vegas 2, Tales of Vesperia, Saints Row: The Third, Dead Island, Viva Pinata: Trouble in Paradise, The Simpsons game, Fable 3, Fairytale Fights.

Permalänk
Inaktiv

Magicka, trine 2 och portal2

Permalänk

Dead Island

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Avstängd

Pfff. Lego Star Wars som gäller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon173020:

Magicka, trine 2 och portal2

Trine 2 och magicka är magiskt
Nötar båda 2

Permalänk
Medlem

Som andra redan har sagt, Magicka!

Permalänk
Inaktiv

Diablo 2?

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar Dungeon Defenders

Det är ett FPS tower defence, utan tvekan en av de roligaste co-op spel jag spelat!

Permalänk

Såg att FPS på datorn inte var av högsta tycke, men jag vill starkt rekommendera Call of Duty: World at War(5'an) till PC, men just Co-Op delen.

Just Zombie-Co-op har faktiskt ett väldigt trevligt och ganska stort community med ett rikt utbud av modifikationer och banor. Många mods är rpg inspirerade så 100% fps vill jag absolut inte påstå att det är. Har själv lirat det med en kompis över Hamachi och totalt spelat upp kanske 30 timmar om inte mer på totalt kanske 6 banor. Går självklart att få ut mer av spelet, det gäller bara att hitta kul banor, som det finns gott av.

Förutom Zombie kapitlet så finns, ovanligt nog i ett Cod, den inbyggda Co-Op funktionen som tillåter flera spelare att spela igenom det klassiska single-player läget.

Sedan om man vill gå ännu längre tillbaka i tiden så kan ju Call of Duty: Modern Warfare(4'an) till PC som har ett stort utbud av "custom" servrar som bland annat hostar Zombie/Surival likt WaW's co-op. Fast man kan vara över 100 spelare på samma server(om man vill) och spelar mot npc's. Fortfarande väldigt många som spelar det på low-ping servrar fastän spelet har många år på nacken(för att vara ett cod).

Hoppas detta hjälpte

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Får väl rekomendera realm of the mad god som är ett gratis rpg spel som körs i webbläsaren. Jätte kul att spela med polare. Spelet hittar du här http://www.realmofthemadgod.com/

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Jamestown är nog helt klart värt att tittaupp om ni gillar det stuket på spel.

http://store.steampowered.com/app/94200/?snr=1_7_suggest__13

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Finns en sida dedikerad till denna fråga: http://www.co-optimus.com/topgames.php

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K

Permalänk
Medlem

Jävlar i mej, här har svaren haglat in ser jag!

Tänker inte svara på alla, (:P) men jag börjar helt klart se ett mönster bland de rekommenderade spelen!

Jag tror vi tänker prova på Borderlands först, men jag ska kolla närmare på alla spel som nämnts! Och har ni fler förslag så är det ju bara att ösa på med dom oxå!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Jävlar i mej, här har svaren haglat in ser jag!

Tänker inte svara på alla, (:P) men jag börjar helt klart se ett mönster bland de rekommenderade spelen!

Jag tror vi tänker prova på Borderlands först, men jag ska kolla närmare på alla spel som nämnts! Och har ni fler förslag så är det ju bara att ösa på med dom oxå!

Se till att testa Resident Evil 5, så förbannat bra!