Permalänk

[SWTOR] Svenska medspelare sökes!

Tja!

Drar mig kort, vi är ~8 styckna som lirar SWTOR. Somliga lirar när man får tid över, andra lirar varje dag.

Vi är Empires på servern "The Ravager". För dig som är sugen på att lira med oss finns möjlighet till " Power-leveling ", aå att du kommer ifrån Korriban så fort som möjligt.

Vi har idag 16 medlemmar.

Sedan spelare som re-rollat men är påväg uppåt

Langa PM!

EDIT:

Guilden kommer automatiskt att bli sammankopplad med den blivande organisationen " In Waves ". Ni kan läsa mer om organisationen här:
http://www.sweclockers.com/forum/116-massiva-onlinespel/10854...

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk

Funderar på att börja, skulle gärna joina sånna fall! Dock är jag väldigt osäker på spel utan trials.. och vad jag har fattat så har inte swtor det?

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

Som sagt PVE är rätt bra. PVP är värdelöst. Är du intresserad av PVP så undvik detta spelet.

Permalänk

#Uppdaterad

Skrivet av waspen123:

Funderar på att börja, skulle gärna joina sånna fall! Dock är jag väldigt osäker på spel utan trials.. och vad jag har fattat så har inte swtor det?

Jag kollade inte ens på ett youtube klipp när jag köpte spelet..
Välkommen att langa PM!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Skrivet av Tastyandy:

Välkommen att langa PM!

Kommer jag defenetivt göra! Och jag är sjukt kräsen med att köpa saker Så himla urfattig som det bara går i princip, och laddar oftast hem.. allt.. xD

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av waspen123:

Kommer jag defenetivt göra! Och jag är sjukt kräsen med att köpa saker Så himla urfattig som det bara går i princip, och laddar oftast hem.. allt.. xD

Om du är kräsen så skippa Swtor ett tag till iallafall. Det är väldigt svårt att säga men spelet kan i princip dö över en natt om Bioware fortsätter som de tidigare gjort.

Spelet är kul. Raid och PvP (warzones) är rätt kul när man gearat upp lite. Men det är enormt mycket buggfixar och tjat från community och det går vågor med folk som slutar spela i stort sett varje server maintain/patch. Bioware gör enormt korkade beslut och folk har tröttnat på det. Men spelet är fortfarande kul om man kan leva med frustrationen.

Om du ska ge dig in i spelet rekommenderar jag dock Bloodworthy. Många servrar har svårt att hitta folk till pvp och groups. Vi har fortfarande små köer ibland men det visar bara att servern mår bra.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Som sagt PVE är rätt bra. PVP är värdelöst. Är du intresserad av PVP så undvik detta spelet.

Som sagt är PvP'n rolig, speciellt när man sitter på vent/teamspeak och kör "Huttball". Variant på ameikansk football
Går att vinna matcher på ren taktik och koordination (vilket min guilds pre-made ofta gör.)
Igår hade motståndarna top 5 damage done i en match och vi vann med 6-0 med 8 minuter kvar att spela.

Det tar lång tid att döda folk och du blir inte one-shottad. Att kontrollera och heala lönar sig mer än att bara huvudlöst kasta sig in i fights.

Permalänk
Inaktiv

http://www.sweclockers.com/forum/137-star-wars-old-republic/1...

Vi är nu 40 medlemmar. Har gjort klarat både Eternity Vault och Karaggas palace normal och kör nightmare ikväll. Välkommen med era applications!

Permalänk

Förstår inte.. Jag märker av ett ökat tryck på servrarna, inte tvärtom? Mer personer på olika platser en vad det var när man själv var där osv.. Imperial Fleet som exempel..

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Ni kan joina min guild Swedish Allstars bara /w Naturie

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk

# Uppdaterad, såg nu imorse att jag var otydlig i första posten så fick lägga till lite saker för att då klargöra att vi söker spelare till våran guild, vi letar inte en guild att joina.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Tjena.-

Är intresserad på att spela på er server.. är det bara en 100% svensk guild?

Permalänk

Bacca's Blade server

Tjenare, är det ingen som kör på Bacca's Blade-servern? isf får ni gärna kontakta mig Devilanor eller skicka pm med erat nick om ni vill komma in i en bra guild. Jag försöker ta mig till 50 inom kort är lvl 34 nu sen blir det att powerboosta de lägre lvlguilders.

Visa signatur

Sith happens.