Iphone 4 "okrossbart" skal

Permalänk
Medlem

Iphone 4 "okrossbart" skal

Hej.
Letar efter ett "okrossbart" ska till min iphone. Det ska sitta som gjutet o inte glappa som de silikonskal jag haft hittills. Plastskalen går ju sönder i hörnena bara man tittar på dem.

Är det nån som har några tips?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjCad:

Hej.
Letar efter ett "okrossbart" ska till min iphone. Det ska sitta som gjutet o inte glappa som de silikonskal jag haft hittills. Plastskalen går ju sönder i hörnena bara man tittar på dem.

silicone skal?

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjCad:

Hej.

Det finns ett som heter LifeProof, har inte testat det själv men min kompis har ett och han är nöjd. Det är tyvärr rätt dyrt då det måste importeras från USA eller Japan...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vill du att det ska täcka skärmen? Annars blir det ju lite meningslöst.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

http://g-form.com/product/ där har du massa skal osv även till andra apple produkter

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk

Case mate tank, just saing kolla på youtube. Det är grymmt och tål verkligen allt

Permalänk
Medlem

Tänkte mig nog nåt mer slimmat än case mate tank. Behöver bara täcka baksidan och sidorna.
Så länge det sitter som gjutet (dvs inte går att ta bort hur lätt) och inte går sönder lätt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tycker att iSkin solo är det bästa skalet jag har testat någonsin, jag har haft mitt i snart ett år och det har inte blivit uttöjt eller glappt, det är ju halvmjukt och alla jag känner som har provat det har fastnat så värt ett test. Sitter tight och fint

Visa signatur

5GHz 9900k < EKWB LC > RTX2080S | Corsair 64GB C16@3.4GHz
Asus Z390-F | Seasonic Focus Platinum 750W | XB271HU
970EVO 2TB | Sennheiser HD650 + LCX+SDAC | 32TB TrueNAS

Permalänk
Avstängd

Köp inte nåt skal med hård insida på...det total förstörde min gamla 3GS på baksidan

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk

Kör på case mate tough då, har det själv oc det är kanon, tå mycket och sitter där de ska

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det finns ett som heter "Otterbox" <- något i den stilen .

Permalänk

http://www.phonehouse.se/Mobiltelefoner/Mobiltillbehor/iPhone... Det här fungerar rätt bra och kostar inte direkt skjortan.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Mobo: Asus M5A97 Processor: Amd fx 6100 Minnen: Corsair XMS3 8GB Grafikkort: Sapphire Radeon hd 7850 HDD: 500GB 7200rpm Nätagg: Corsair CX600