Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Någon som har Asus Crosshair IV Formula?

Permalänk
Medlem

Någon som har Asus Crosshair IV Formula?

Som har lust att skicka drivrutinerna som man får med på skivan?:)

(Jag vet att det är bättre att ladda ner dom nya från Asus.com men det är något som fattas som jag inte har en aning om vad det är:P)

Ni kanske annars vet vad det kan tänkas vara? Allt jag vet är det som Device Manager säger: "on PCI standard ISA bridge".

Tack på förhand!

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=Crosshai...

Suck...dra ner alla drivar du hittar på sidan..

Visa signatur

[Moderkort: ASUS Rog Strix Z390-F] - [CPU: Intel i7 9700k] - [Minnen: Corsair 16GB CL15 Vengeance] - [GPU: Palit Geforce RTX 2080 OC] - [SSD: Samsung EVO 120GB] - [PSU: Corsair AX1200] - [Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG278QR] - [Skärm: Samsung SA700]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Copsi:

öööööh.... för det står inte i texten att jag redan har gjort... öööh...

Formulerade jag mig på ett dåligt sätt eller vad förstod du inte?

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

har samma moderkort bara att dra ner all drivisar på sidan asus.com

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av turboprocess:

har samma moderkort bara att dra ner all drivisar på sidan asus.com

Som sagt har jag redan gjort det.

Skrivet av IntelAti:

Kolla inne på enhetshanteraren vad som fattas. Ifall det nu syns där!

Står i mitt första inlägg, det enda jag ser är Unknown Device..:/

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

ladda hem drivrutinen till grafikkortet så försvinner det nog ?.. eller läs här. glhf http://www.altera.com/products/ip/iup/pci/m-eur-pci-to-isa.ht...

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av turboprocess:

ladda hem drivrutinen till grafikkortet så försvinner det nog ?.. eller läs här. glhf http://www.altera.com/products/ip/iup/pci/m-eur-pci-to-isa.ht...

Har alla drivers installerade och allt fungerar som det ska, undrar bara vad det kan vara för något:)

Den länken sa mig inte mycket om vad det kan vara för något:/

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Det är säkert ATK-drivrutinen.

Den blev inte installerad förän vid Windows Update för mig, och det fanns inget på asus sida som hjälpte.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]