Permalänk
Inaktiv

MW3 Edit | Montage

Tjoo, har precis gjort ett MW3 sniper montage och skulle vara lite kul med lite feedback!:)

(glöm inte 1080p)

Permalänk

Nice, men lite för långt IMO (det sista klippet som var 1.5 min, tycket att montages ska vara snabba kills och inte en lång sekvens). Tycker att det var bra att det inte var för många effekter (t.ex. att hela skärmen skakar som en jordbävning när du drar en HS). Något som var negativt var färgerna, tyckte att det såg tråkigt och blekt ut. Annars var det bara bra!

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kvicksilv3r:

Nice, men lite för långt IMO (det sista klippet som var 1.5 min, tycket att montages ska vara snabba kills och inte en lång sekvens). Tycker att det var bra att det inte var för många effekter (t.ex. att hela skärmen skakar som en jordbävning när du drar en HS). Något som var negativt var färgerna, tyckte att det såg tråkigt och blekt ut. Annars var det bara bra!

Okejokej, tack så mycket!:)

Permalänk
Entusiast

Väldigt enformigt och lite för lågt tempo. Men jag gillar hur det inte är överredigerat Det blir så löjligt när folk våldtar uppspelningshastigheten för att få det i takt med musiken

Permalänk
Medlem

som ovan. fint klipp, men jag tycker iallafall att du ska korta ner klipper lite. typ ta bort 5 sekunder lite här och där när du letar efter en fiende och strunta i den killen osv (:

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Körde du med fusk på i andra klippet? Alla hade ju röd fyrkant runt sig.

Permalänk
Medlem

för lite feeds dubbel trippel och quad feeds måste finnas i ett montage om det ska bli väl besökt på tuben:)
en och annan noscope hade man ju velat se annars var det snyggt:) (nej noscope med bössan i magen på motståndaren räknas inte)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av LeVvE:

Körde du med fusk på i andra klippet? Alla hade ju röd fyrkant runt sig.

Nej självklart inte!

De är bara en effekt M;D

Och tack för all feedback! de uppskattas verkligen