Permalänk
Medlem

Jag sitte rnu och funderar på vilken stol jag ska köpa. Det blir då inte från Jysk då jag är på min andra stol från dem nu och den är nu trasig. Första stolen gick sönder efter ett års användning. ryggen gick av så jag drämde ned i golvet. Den jag sitter på nu höll bara i ett halvår sen så gick den sönder nu i måndags.

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av fnikanor:

Jag sitte rnu och funderar på vilken stol jag ska köpa. Det blir då inte från Jysk då jag är på min andra stol från dem nu och den är nu trasig. Första stolen gick sönder efter ett års användning. ryggen gick av så jag drämde ned i golvet. Den jag sitter på nu höll bara i ett halvår sen så gick den sönder nu i måndags.

Köp dig en begagnad riktig kontorstol, det brukar finnas att få tag på nästan oavsett var man bor.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag letar efter en stol med under 2000. De jag är ute efter är att man ska kunna sitta länge, lång rygg (är 195 cm lång) och armstöd. Tips uppskattas, jag kollar på gaming stolarna, men det känns som man betalar för de är just gameing stolar, sen kanske 3000 kr klassen är något att ha?

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770K 3.5 GHz (Haswell) Modekort: MSI Z87-S02 Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 4GB RAM: ADATA 16GB (2x8GB) Lagring: SSD 840 EVO 250GB, 1TB WD Nätdel: Corsair CX 750M 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R4 Svart