Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Youtube buggar sönder

Tjena, installerade och byggde ihop min nya dator igår. Och nu har jag ett problem där jag bland annat inte kan trycka på "Svara" knappen på kommentarer på youtube. Jag vet inte vad det är men jag kan nästan gissa att det är det att min dator inte har installerat alla uppdateringar än eftersom jag installerade windows igår, det var ett helt nytt windows så jag vet itne hur många uppdates som jag inte har fått in. Jag har fått in ett par stycken redan iaf. Jag har testan med 3 olika webbläsare och det är fortfarande samma problem. Någon som vet vad det kan vara? eller är det youtube i sig som buggar?

Permalänk
Medlem

kan nog vara flashplayer som bråkar (nyaste buggade ganska rejält för mig men det fixade sig efter ett par timmar) eller något script som inte funkar helt som det ska för mig funkar det att skriva kommentarer på youtube men man måste klicka en extra gång ibland för att den inte svarar riktigt

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb