windows 7 home premium 64 bit installation

Permalänk

windows 7 home premium 64 bit installation

Tja

Jag fick just igång min dator och skulle installera windows 7 home premium 64 bit då gick jag igenom fåtal steg och sedan kom det fram
välj den drivrutin som ska installeras. Jag fatta ingenting jag visste ju inte vilken drivrutin som skulle installeras. Jag testa att installera drivrutinerna till mitt grafikkort så jag la i dvd,n som jag fick med grafikkortet och sedan tryckte på sök igen. Då kom det fram det gick inte att hitta några drivrutiner. Kontrollera att de korrekta drivrutinerna finns på installationsmediet och klicka sedan på ok. Jaha tänkte jag då så testa jag samma sak med dvd,n jag fick med moderkortet. Samma sak där. Snälla hjälp mig vet ni vad jag ska göra

Permalänk
Medlem

låter som början av installationen, så då är det väll bara rutiner för diskenheter som kan hindra det hela i stort sett. kolla upp dem och skit i grafikkortets skiva tills installationen i övrigt är klar, det är den till moderkortet du behöver där om nått. annars får du tanka ner rätt via tillverkarens sida om det saknas.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Ähh

Skrivet av AndreaX:

låter som början av installationen, så då är det väll bara rutiner för diskenheter som kan hindra det hela i stort sett. kolla upp dem och skit i grafikkortets skiva tills installationen i övrigt är klar, det är den till moderkortet du behöver där om nått. annars får du tanka ner rätt via tillverkarens sida om det saknas.

jag måste bläddra fram någon drivrutin den reagerar inte på skivorna jag måste välja en fil som ska installeras ;(. Och skaparen av datorn är jag så jag har inte så många att kontakta