Finns det nackdelar med windows8?

Permalänk
Medlem
Skrivet av A7V:

Jag har problem med att spela fullskärm-spel (Mass Effect 3) på Win8 Release Preview. Ibland när jag trycker på någon knapp i spelet, skjuter eller rör mig så blir jag utkastad till desktop. Windowsknappen är avslagen när man är i spelet så det är något annat jox som ställer till det.

Bra säljargument:
"If you're gaming in Win8 you're going to DIE"

Första gången jag hör detta.

Har du testat att installera om ME3? Samt installera andra fullskärms spel och testa (Så som jag förstår så har du endast testat med ME3).

Permalänk
Skrivet av A7V:

Jag har problem med att spela fullskärm-spel (Mass Effect 3) på Win8 Release Preview. Ibland när jag trycker på någon knapp i spelet, skjuter eller rör mig så blir jag utkastad till desktop. Windowsknappen är avslagen när man är i spelet så det är något annat jox som ställer till det.

Bra säljargument:
"If you're gaming in Win8 you're going to DIE"

Ja, du har väldigt rätt, "If you're gaming in Release Preview you might DIE" är ingen direkt osanning.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Jag skulle döpt tråden till "Finns det fördelar med windows8?", fast det skulle blivit en väldigt kort tråd, för svaret är ju nej.

Alla tycker vi olika, just nu känns det som att alla win8 anhängare försöker predika och pracka på alla som är skeptiska, hur bra win8 egentligen är. Dessa självutnämnda predikanter är helt oförmögna att lyssna på kritiken som många har mot win8 utan dom står bara helt oförstående "hur kan ni inte gilla win8, det är ju det bästa som hänt".

Testade win8 en gång, sen fick jag en ledsen gubbe som sa att det var fel på min dator, han sa dock inte vilken felkod det var, så jag har ingen aning om vad som gick fel, då gick jag tillbaka till win7 igen. Där en blåskärm ger en den information man behöver ha.

Visa signatur

PC: Q6600 | M2G | GTX980 | 4GB DDR2 | AX1200 | 1TB HDD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rappe Rodent:

Jag skulle döpt tråden till "Finns det fördelar med windows8?", fast det skulle blivit en väldigt kort tråd, för svaret är ju nej.

Alla tycker vi olika, just nu känns det som att alla win8 anhängare försöker predika och pracka på alla som är skeptiska, hur bra win8 egentligen är. Dessa självutnämnda predikanter är helt oförmögna att lyssna på kritiken som många har mot win8 utan dom står bara helt oförstående "hur kan ni inte gilla win8, det är ju det bästa som hänt".

Testade win8 en gång, sen fick jag en ledsen gubbe som sa att det var fel på min dator, han sa dock inte vilken felkod det var, så jag har ingen aning om vad som gick fel, då gick jag tillbaka till win7 igen. Där en blåskärm ger en den information man behöver ha.

Jag döpte inte tråden till detta utan det måste varit någon Moderator som ändrat min rubrik.

Jag håller med dig helt, även om jag inte riktigt hatar Windows 8 (WinRT/Metro är väldigt jobbigt dock) så blir jag irriterad på folk som tjatar om att Windows 8 är så bra hit och dit, säger att man har fel, att W8 inte suger osv. Dom fattar visst inte att alla har sin åsikt om vad som är bra och inte.
Om jag inte gillar Metro/WinRT så gör jag inte det hur svårt är det att förstå? Samma sak som att en del inte gillar lukten av "bondgård" och att sedan en bonde påpekar att "Nä det är inte alls farligt, vad är problemet?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rappe Rodent:

Jag skulle döpt tråden till "Finns det fördelar med windows8?", fast det skulle blivit en väldigt kort tråd, för svaret är ju nej.

Wow, snacka om en negativ inställning.

Det finns både fördelar och nackdelar med Windows 8, men man kan aldrig säga att det finns noll fördelar eller noll nackdelar.

Om du vill ha en snabb fördel med Windows 8 över Windows 7 så är det filhanteringen vid kopiering, vet inte hur många gånger jag har svurit över när jag kopierat en stor map, men skulle behövt pausa när jag satt i Windows 7 av en anledning (Seg dator, kan ej kopiera + spela samtidigt t ex).

Så snälla, nästa gång kom med en vettig kommentar. Kom med nackdelar med Windows 8 såsom rubriken nu lyder och håll dig till trådämnet.

En nackdel jag kan tänka mig - Idag kan man "fästa" WinRT på höger eller vänster sida, men det skulle vara trevligt om man kunde göra båda samtidigt samt ganska uppe och nere på skärmen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jazz 1-up:

Jag är inget företag och en fullskärm skulle bara vara ivägen. Ingen vill att en meny ska ta upp hela skärmen, det är ju fri skärmyta du behöver för att arbeta.

Det finns inget med Windows 8 som gynnar mig.

Okej så möjligheten att:

Mounta ison direkt i operativsystemet
Fullt språkstöd
Native usb 3.0
snabbare boot tider och snabbare installation
ny task manager
ny refresh och reset PC så att du slipper media när du ominstallerar windows
ny windows explorer
virtuallisera direkt på desktopen med hyper-v

i could go on...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av fluxor:

Jisses vad många bakåtsträvare! Känns som hälften är anti, bara för att någon annan tror att det kommer bli dåligt.
Jag tror det kommer bli trevligt att sitta i, men kommer att "floppa". Detta då alla har något emot det redan när de testar det, störa sig på allt som inte fungerar som de tycker att det borde.
Denna åsikt har jag skaffat mig dels för att jag kör windows phone, och så många klankar ner på det. För att sedan konstatera att det faktist funkar riktigt bra när de testar det.

Så om alla lugnar ner er, det är ju inte så att Microsoft kommer tvinga er att byta! Man få lov att lungt konstatera, den nya produkten inte är något för mig och sitta kvar med xp/win7 eller vad man nu vill.

Inte att jag vill sabba eller så men även du måste väl inse att en telefon är inte samma som en dator eller är det lite för stort logiskt steg? Det som är bra interface för en mobil behöver inte (jag vill nog hävda att det inte kan) vara bra för en desktop eller laptop. Touch centrisk UI är idiotisk för vanliga datorer och det fattar alla som har tänkt igenom det hela minsta lilla. Att MS är desperat och försöker tvinga på metro på allt och alla betyder inte att det är bra för deras kunder och användare utan att de är desperata och styrs av idioter (Elop som sänkte nokia var efter allt en förre detta MS boy).

Så nej det handlar INTE om att inte gilla nytt oberoende av vad du och dina win8 PR polare säger. Det handlar om att ändringen är till det sämre för vanliga användare. Till och med folk som är positiva till skiten säger oftast att de vande sig vid win8 och att det är ok då. Det är ytterst få personer som tycker att det är mer produktivt (av sådana som faktiskt jobbar med datorn, se på film och driva runt på FB räknas inte).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Okej så möjligheten att:

Mounta ison direkt i operativsystemet
Fullt språkstöd
Native usb 3.0
snabbare boot tider och snabbare installation
ny task manager
ny refresh och reset PC så att du slipper media när du ominstallerar windows
ny windows explorer
virtuallisera direkt på desktopen med hyper-v

i could go on...

Att mounta iso filer såg jag faktiskt fram mot. Resten är bara onödigt eller saker som de borde patchat till windows 7.

Jag är förvånad att de äns vågar ta betalt för så pass obetydliga förändringar. Vi batalar för äran att få använda deras marketplace så att de tjänar mer pengar.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem

Själv så gillar jag Windows 8 (Har kört consumer preview och release preview i några månader nu) och jag gillar faktiskt Metro/Modern UI/TIFKAM/Windows 8 UI och det på min stationära dator.

En sak jag inte gillar är att det är ganska många spel som jag inte kan spela tex så krashar Primal Carnage vilket jag köpte för att komma in i betan. Men de spelen som fungerar gör det bra och stabilt. En annan sak jag inte gillar är navigationen i Metro, just att man nästan aldrig kan använda bak och fram knapparna på musen.

Men all-in-all så har Windows 8 RP varit mycket mer stabil än min tidigare installation av Windows 7. (Min installation av Windows 7 var hemskt instabil och även om man om-installerade så fortsatte den att vara det)

Permalänk
Skrivet av Rappe Rodent:

Jag skulle döpt tråden till "Finns det fördelar med windows8?", fast det skulle blivit en väldigt kort tråd, för svaret är ju nej.

Alla tycker vi olika, just nu känns det som att alla win8 anhängare försöker predika och pracka på alla som är skeptiska, hur bra win8 egentligen är. Dessa självutnämnda predikanter är helt oförmögna att lyssna på kritiken som många har mot win8 utan dom står bara helt oförstående "hur kan ni inte gilla win8, det är ju det bästa som hänt".

Jaadu. Det kanske går åt båda hållen?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av Rappe Rodent:

Jag skulle döpt tråden till "Finns det fördelar med windows8?", fast det skulle blivit en väldigt kort tråd, för svaret är ju nej.

Alla tycker vi olika, just nu känns det som att alla win8 anhängare försöker predika och pracka på alla som är skeptiska, hur bra win8 egentligen är. Dessa självutnämnda predikanter är helt oförmögna att lyssna på kritiken som många har mot win8 utan dom står bara helt oförstående "hur kan ni inte gilla win8, det är ju det bästa som hänt".

Testade win8 en gång, sen fick jag en ledsen gubbe som sa att det var fel på min dator, han sa dock inte vilken felkod det var, så jag har ingen aning om vad som gick fel, då gick jag tillbaka till win7 igen. Där en blåskärm ger en den information man behöver ha.

Du kanske skulle börja med att testa W8 mer än en gång innan du ger din synpunkt på operativsystemet?
Du verkar själv vara helt oförmögen att testa W8 fullt ut.

Säger inte att Windows 8 är bättre har bara testat det i några dagar nu men att testa ett operativet innan du klagar på dom som gillar det kan vara en fördel.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jazz 1-up:

Att mounta iso filer såg jag faktiskt fram mot. Resten är bara onödigt eller saker som de borde patchat till windows 7.

Jag är förvånad att de äns vågar ta betalt för så pass obetydliga förändringar. Vi batalar för äran att få använda deras marketplace så att de tjänar mer pengar.

Okej men om windows 8 inte hade haft metro hade du använt det då?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

För den som orkar läsa en ganska lång artikel så finns alla mina argument mot Windows 8 i den här PDFen: https://bayfiles.com/file/mjQd/ln0q5v/Windows_8_RTM_Titanic.p...

Edit: Det är alltså inte jag som skrivit den men den stämmer överens med vad jag anser.

Permalänk
Medlem

Hej

Tänker göra samma sak som "Exiphi".

Visa signatur

Server
FUJITSU PRIMERGY TX100 S3P XE E3-1220V2 3.5-8MB 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Okej men om windows 8 inte hade haft metro hade du använt det då?

Tror inte han bryr sig om Metro så länge han inte behöver använda det, samma för mig. Så länge man slipper använda det så ser jag inga andra nackdelar med Windows 8. En del säger att man kan skippa Metro, tydligen är det inget måste att använda sig utav. Tänker testa på W8 trial (testat Release Preview och den sög men den riktiga W8 ska tydligen vara annorlunda)
Dock ser jag ingen anledning att uppgradera från Win7, kanske från Vista eller tidigare Windows-OS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Okej men om windows 8 inte hade haft metro hade du använt det då?

Nej, inte ett dugg värt pengarna. Jag föredrar även att inte ge pengar till någon som utvecklar en dålig produkt för då kommer de att fortsätta göra dåliga produkter.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jazz 1-up:

Nej, inte ett dugg värt pengarna. Jag föredrar även att inte ge pengar till någon som utvecklar en dålig produkt för då kommer de att fortsätta göra dåliga produkter.

Jag hade kunnat betala, vettigt pris förstås, för en välutvecklad Linux distro som klarar alla eller närmare alla spe som fungerar till windows. Då hade jag bytt operativ tvärt.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Som jag ser det: Win8 funkar skitbra om man köper Micrsofts surfplatta och deras kommande xbox samt en av deras telefoner... men annars funkar ju Win7 skitbra. Why fix something that aint broken? :S Tror jag stannar kvar på Win7 tills det kommer nått krav på att man måste ha Win8, tex DirectX12 eller nått i den stilen...

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem

Knappast att "Store" kommer att ersätta Steam, kommer ju inte ens 18+ spel.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perb:

För den som orkar läsa en ganska lång artikel så finns alla mina argument mot Windows 8 i den här PDFen: https://bayfiles.com/file/mjQd/ln0q5v/Windows_8_RTM_Titanic.p...

Edit: Det är alltså inte jag som skrivit den men den stämmer överens med vad jag anser.

Läst igenom hela nu och det var intressant. Dock var mycket det han skrev bullshit (t ex: Varför man släpper ett nytt betalversion istället för en patch, mitt svar är att folket som gör produkten också behöver en lön) och lite andra saker. Mycket fokuserades just på WinRT vilket jag som "W8 älskare" har förstått att folk ogillar, det behövs inte läggas mer kraft på det.

Men det blev faktiskt intressant när det kom till benchmarks.

Jag skulle rekommendera alla som mig själv, de som tycker om Windows 8, att läsa PDFen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jazz 1-up:

Nej, inte ett dugg värt pengarna. Jag föredrar även att inte ge pengar till någon som utvecklar en dålig produkt för då kommer de att fortsätta göra dåliga produkter.

En dålig produkt för att du tycker att metro är dåligt? nja...Tycker Windows 8 är deras bästa OS hitintills, och finns många på företaget som håller med mig , men efter lite utbildning och att man ändrar tänk ifrån att man måste ha en startmeny o old-style så fungerar det riktigt bra. Det handlar om okunskap helt enkelt tror jag.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Det handlar om okunskap helt enkelt tror jag.

Jag tycker det är ett billigt argumentationsknep att skylla på okunskap när rutinerade användare upplever att produktiviteten går ner pga att dom har fått ett nytt gränssnitt som inte fungerar tillfredsställande.

Utan tvekan finns det folk som helt köper MS nya koncept och gillar utseendet och sättet att jobba. Samtidigt finns det gott om folk som inte köper MS ganska radikala förändringar och därmed inte kommer att gå över till Windows 8. Själv misstänker jag att den sistnämnda skaran är så pass stor att Windows 8 i framtiden kommer att betraktas, om inte som en flopp så åtminstone som en mindre lyckad produkt, försäljningsmässigt.

Själv skulle jag kunna tänka mig att köra Windows 8 om jag installerade en tredjepartsprodukt som kapade bort Metro helt, jag förkastar hela det konceptet.

Å andra sidan vill jag inte uppmuntra MS med ett inköp så det blir till att stanna på Windows 7 för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perb:

Jag tycker det är ett billigt argumentationsknep att skylla på okunskap när rutinerade användare upplever att produktiviteten går ner pga att dom har fått ett nytt gränssnitt som inte fungerar tillfredsställande.

Utan tvekan finns det folk som helt köper MS nya koncept och gillar utseendet och sättet att jobba. Samtidigt finns det gott om folk som inte köper MS ganska radikala förändringar och därmed inte kommer att gå över till Windows 8. Själv misstänker jag att den sistnämnda skaran är så pass stor att Windows 8 i framtiden kommer att betraktas, om inte som en flopp så åtminstone som en mindre lyckad produkt, försäljningsmässigt.

Själv skulle jag kunna tänka mig att köra Windows 8 om jag installerade en tredjepartsprodukt som kapade bort Metro helt, jag förkastar hela det konceptet.

Å andra sidan vill jag inte uppmuntra MS med ett inköp så det blir till att stanna på Windows 7 för min del.

Håller inte med alls men alla tycker ju olika. Det enda som igentligen skiljer är att vi nu istället har en startmeny som är i fullskärms läge, jag håller dock med om att den borde anpassas bättre för folk på desktop och laptop som har högre upplösning samt lite bättre anpassning för mus och tangentbord tex scrolla sidled osv hur tänkte de där?

Jag tror att det kommer att bli bättre med tiden, som sagt så förstår jag inte riktigt all kritik att "shit vi har ingen startmeny!?" själv använde jag inte ens startmenyn i windows 7, använde task baren.

Men den stora skaran tycker nog som du tyvär vilket jag tycker är synd eftersom vi har väldigt många andra förbättringar i windows 8 än just metro

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd rensad*

Vi diskuterar och argumenterar i forumet, vi gör inte personliga påhopp. Vi kastar inte skitsnack.

Försök att ha en trevlig stämning i tråden utan dumheter, det lönar sig.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Förutom att du betalar för något du inte behöver så är W8 skitbra, jag ska köpa tusen.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Vi känner alla till "katastrofen" Windows 8. Det har pratats mycket om detta nya operativsystem, om sina för- och nackdelar.
Något som nämns väldigt ofta är det nya Metro(WinRT?) som är rena kaoset för stationära och bärbara datorer men rena rama paradiset för surfplattor och mobiler.
Men vad mer har egentligen Windows 8 för nackdelar? Det här med Metro vet vi alla redan om, det är något vi inte kan ta bort, dock kan vi antingen vänja oss vid det, eller försöka att undvika det helt enkelt.
Är detta den enda "katastrofen" för Windows 8? Eller finns det fler?
För oss PC-Gamers (framför allt vi som använder Steam & liknande) kommer det bli en del problem om vi uppgraderar till W8, varför?
Jo, Microsoft vill ha i princip allting på sin nya Market Store och det ställer till det för Valve bland annat som i sin tur påverkar oss i slutändan.
Vad skall vi göra åt det? Tja, jag tänker i alla fall stanna kvar på kära Windows 7, precis som väldigt många stannade på XP när Vista kom.
Sen kan man ju alltid hoppas på att Steam på Linux blir riktigt stort, inte omöjligt om utvecklare öppnar ögonen och börjar tänka om, vore ju perfekt om det kunde komma en ännu mer "användar-vänlig" Linuxdist. Visst, Ubuntu till exempel är ju inget svårt, eller? Inte för oss på SweClockers, men kanske för andra, mindre kunniga/erfarna användare.

Kommentera gärna om vad ni tycker/tänker om Microsoft/Windows 8

Obs! Om du tänkt trolla eller rent av vara oseriös eller prata om något som inte rör ämnet vänligen lämna denna tråd!

Metro är inte knutet till WinRT och heter dessutom inte Metro längre utan kallas rätt och slätt för Modern UI.

Vad gäller Market Store så hittar jag inget om det (som har med Windows 8 och spel att göra). Har du stavat rätt? Hittar däremot Microsoft Store. Hittar inte heller något som säger att det kommer bli problem för oss som gillar att spela spel från Steam. Vore bra med hänvisning till vad du syftar på för att ha något att faktisk diskutera.

Har också lite svårt att förstå varför du drar in Linux i diskussionen, det har ju faktisk ingen med ämnet att göra och öppnar upp för det trollande du betackar dig för. Menar bara att det är enklare att hålle en saklig diskussion om ämnet inte spretar åt alla håll för mycket.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk

Jag anser windows 8 vara det bästa operativsystemet microsoft släppt. Riktigt snabbt, många oumbärliga tweaks jämfört med windows 7. Stör man sig på UI:t (vilket verkar vara det enda negativa jag läser om) så installerar man start8 och sen är det klart. Tog 2 min från att jag loggade in i 8:an första gången tills jag hade den vanliga startmenyn - hur kan valfriheten mellan 2 olika UI:s vara något negativt? Den kritik jag kan förstå är att många av ändringarna lika gärna kunde vara inbakade i ett SP till windows 7 och att uppgraderingskostnaden kan vara svårmotiverad för den som redan sitter med 7:an. Men får man det förinstallerat / skaffar ny dator / via dreamspark eller liknande så ser jag ingen anledning till att inte välja windows 8 före 7.

Oroväckande hur ett entusiastforum som sweclockers kan vara så fullt med trångsynta, svårlärda "utvecklingsskeptiker".

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av raketmaskinen:

...

Oroväckande hur ett entusiastforum som sweclockers kan vara så fullt med trångsynta, svårlärda "utvecklingsskeptiker".

Vad sa jag om trivsel, ett par poster upp?

Kan vi försöka ha en argumentation där vi respekterar att andra personer har andra åsikter? Andra upplevelser?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jag älskar Windows 8 , Det enda negativa är att Modern UI alltid startar dess version av Chrome istället för desktop versionen. Kommer förmodligen aldrig byta tillbaka till Windows 7 igen . Jag rekommenderar Windows 8 till alla.

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Skrivet av Lan:

Vad sa jag om trivsel, ett par poster upp?

Kan vi försöka ha en argumentation där vi respekterar att andra personer har andra åsikter? Andra upplevelser?

Givetvs, men det handlar ju om okunskap när folk är mot windows 8 på grund av Windows 8 nya startmeny. Det är ju bara att låta bli att använda den.