Permalänk
Medlem

[Arma2/DayZ] ZKClan DayZ server

* The server is permantly shut down. *

Vi har nu dragit igång en ny DayZ server på en dedikerad burk i Sverige (fiberlina) som kommer vara igång 24/7, det enda som fattas är fler spelare!
Alla är välkomna.

Information

  • Chernarus

  • Igång 24/7

  • Aktiva admins

  • 3rd person: På

  • Crosshair: Av

  • Veteranläge

  • Refuel-script

  • Custom byggnader

  • 200+ fordon, 20+ helikoptrar

  • 100/100 fiberlina

Teamspeak
83.219.198.241

Regler

  1. Inget fuskande, inkl. exploiting/glitching

  2. Inget pratande med mick i Sidechannel

  3. Endast Engelska i Sidechannel

  4. Respektera alla på servern

Regler och allt annat kan komma att ändras om det är vad spelarna vill.
Är det något ni undrar över så är det bara att fråga antingen här, på servern eller på Teamspeak.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

200+ fordon 20+ helis? nej tack.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

200+ fordon 20+ helis? nej tack.

Det går inte att möta allas behov
Edit: Men är det många som tycker att det är för många fordon/helikoptrar så ändrar vi så klart på det.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Någon härifrån som spelar på servern?
Uppdaterat lite information.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Nytt ip på servern. Uppdaterar Gametracker bilden ovan vid ett senare tillfälle.

83.219.198.132:2302

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Hey Kkay, im am still a bit new to dayz and looking for a nice hack free server, last night me and my friends found your server, all except me can join. For some reason I get banned when trying to join, my name is Krisjan in game, if there is anything you can do I would appreciate. I have never used hacks of any kind and I am an honest player

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisjan:

Hey Kkay, im am still a bit new to dayz and looking for a nice hack free server, last night me and my friends found your server, all except me can join. For some reason I get banned when trying to join, my name is Krisjan in game, if there is anything you can do I would appreciate. I have never used hacks of any kind and I am an honest player

Hello Krisjan, please message one of the admins on our Teamspeak and we'll see if we can help you.
Adress: www.MM-gaming.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

tjennare

vi är ca 4-5 polare som lirar var dag på eran server. skulle du vilja kontakta mig ? heter jeagargunnar på steam mvh Hans

Visa signatur

Fractal Design Define R3 Black Pearl, Intel Core™ i7 Quad Processor i7-950 Quad Core, 3,06Ghz, PowerColor Radeon HD 6970 2GB GDDR5, BenQ 24" LED 2ms, Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, Microsoft SideWinder X4 Keyboard.

Permalänk
Medlem

Servern ligger nere på obestämd framtid.

Visa signatur

#framtiden