Bannad från Bf3 Server

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Aug 2013

Bannad från Bf3 Server

Hejsan jag spelade lite BF3 idag och hade haft en riktigt usel dag. Ni vet dagen då allt går fel så jag tänkte att jag kunde spela lite för att må bättre och börjar spela med spas och får en riktig bra KD sen så vill jag låsa upp ett sikte på en Saiga och beslutar mig för att skjuta ett skott och lyckas döda en person. Då blir jag kickad från servern och alla mina stats försvinner. Jag blir förbannad joinar igen och skriver nazi server i chatten. Ingen svarar men 15 min senare skriver en admin att han reportat mig till EA och bannar mig från servern. Nu blir jag orolig och funderar på om EA bannar mig helt från alla servers??? Man kan väl inte göra nåt utan bevis??? De var servern som inte hade några regler. Eftersom jag använde spas tänkte jag att saiga borde va tillåtet. Dessutom skrev dom när dom kickade mig att jag var kicked using siaga. Dom stavade fel som en femåring typ. Så blir jag nu bannad fast dom inte har bevis???? Det vore orättvisst.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Aug 2013

Har någon annan gjort något liknade fel???

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jan 2011

Du kommer inte bli bannad (99,9% säker)

CPU : 6700K @ 4,7GHz GPU : Titan X (Pascal) RAM : 16GB 3600MHz 15-15-15-35 SSD : Samsung 950 PRO 512GB NVME Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: QNIX Q2710 1440p@60Hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Där min VPN visar att jag är såklart
Registrerad
Jan 2005

Varför skulle du bli bannad menar du?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Aug 2013

Admin skrev att han skulle reporta mig till EA och nu blir jag nervös eftersom jag har fler spel i mitt Origin

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av sweden.pro:

Jag blir förbannad joinar igen och skriver nazi server i chatten.

Hahahaha dagens!
Jag tror inte att man blir bannad för att man yttrar sig om vad man tror är en servers politiska ideologi

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,8 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av Uzanar:

Hahahaha dagens!
Jag tror inte att man blir bannad för att man yttrar sig om vad man tror är en servers politiska ideologi

nej det borde gå bra Dock tråkigt att det händer.

Intel Core i5 3570k || Amd hd7950 (Umf!) || corsair hx650 || Be Quiet dark rock pro 2 (UMF!) || Nexus 4 (mindre umf!) || Thinkpad X61 || Då och då ett gott humör :)
Länge leve 9600gt! (Umfens umf!)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2008
Skrivet av sweden.pro:

Dom stavade fel som en femåring typ. .

Åh, ironin!

Du kommer inte bli bannad för att du använde ett vapen som servern förbjuder. Faktum är att serverägare egentligen får tillämpa sådana regler enligt EA:s EULA...

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Aug 2013

Tack och lov

Skickades från m.sweclockers.com