Permalänk

GTA V PC

Tjena!
Läste nyss en detta: http://www.alivegamezone.com/video-games/gta-v-pc-port-already-in-beta-testing-screenshots-leaked-plus-gameseek-unveiled-the-release-date/ Så vad tror ni? Kommer det att komma en PC version den 22 November 2013?

Jag är iallafall grymt taggad på det!

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk
Medlem

Hoppas!

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem

De kommer ju släppas för eller senare Om release datumet är något att tro på vet jag inte, bara o vänta o se Jag väntar för övrigt på pre-order i Steam !:)

Permalänk
Medlem

Finns redan en stor tråd om GTA V till PC men visst verkar det intressant. Jag är rätt säker på att GTA V förr eller senare kommer till PC men även till next gen konsolerna.

http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/1053057-grand-theft-auto-v-pc-traden/

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Det är ju en självklarhet att det kommer till PC. Dom vill ju ha så mycket pengar som möjligt. Hoppas bara datumet stämmer.

Permalänk
Medlem

Om dom drog in 5,1 miljarder till ps3, xbox.. haha.. nu kommer pengarna att rulla in för dem. Galet bra. Man tack och bockar Rockstar. Hoppas nu bara detta stämmer.

redigering: Men på en av bilderna står de mesta på engelska och sen en annan bild står det på ryska.................

Permalänk
Medlem

Någon som kan jämföra bilderna med konsolversion? På så sätt så kan vi se om det är äkta eller inte

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Skrivet av meastro:

Om dom drog in 5,1 miljarder till ps3, xbox.. haha.. nu kommer pengarna att rulla in för dem. Galet bra. Man tack och bockar Rockstar. Hoppas nu bara detta stämmer.

redigering: Men på en av bilderna står de mesta på engelska och sen en annan bild står det på ryska.................

Den ena är väl han då som "Beta testar" eller något..

Annars ser det ganska mysko ut men man får ju hoppas

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Jag som trodde det skulle ta något år.. Så nu har man köpt xbox 360 och gta v till konsoll i onödan -_-

Permalänk
Skrivet av jonte6950:

Någon som kan jämföra bilderna med konsolversion? På så sätt så kan vi se om det är äkta eller inte

Om du nu menar kvalitéts mässigt så funkar de nog inte iom att han körde på low settings med 720 upplösning och 30 fps verkar de som :S Gtx 550 hade han.

Om jag nu läste o fick allt rätt.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Nej det där ser bara fejk ut.
Varför är hans windows i ryska och han visar .exe filer istället för aktivitetshanteraren?
Beta versioner har alltid ett vattenmärke i klienten med så man inte ska kunna läcka.

Att en retailer har ett datum på hemsidan betyder lika mycket som att HL3 finns på Steam och att man kan förhandsboka det...

Permalänk
Medlem
Skrivet av znorlaxvbg:

Om du nu menar kvalitéts mässigt så funkar de nog inte iom att han körde på low settings med 720 upplösning och 30 fps verkar de som :S Gtx 550 hade han.

Om jag nu läste o fick allt rätt.

Han kör i 1280x720 på medelgrafik står det. Nån borde jämföra, om det är samma så känns det bara som fake :e

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Entusiast

Hoppas, hoppas, hoppas!

Att det kommer en PC-version är ju högst troligt men om den kommer i år är ju en annan sak.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Haha står ju på "förbokningsbilden" att det är pc CD rom..

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Skrivet av sander00se:

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Jag som trodde det skulle ta något år.. Så nu har man köpt xbox 360 och gta v till konsoll i onödan -_-

Något år? Så länge är inte ens en mega-titel som GTA V intressant. Har hela tiden känt mig säker på att det kommer en PC-version, men att det skulle ta någon/några månader. De måste ju självklart vara strategiska för att optimera försäljningen.

Permalänk
Medlem

Spelet är för fan utvecklat på PC till next-gen konsoler, tror tyvärr det är Xbox One devkit och inte pc versionen om jag känner rockstar rätt och 22 november 2013 känns mer som ett release date som passar in på next-gen konsoller och jag HOPPAS verkligen jag har fel!

men de säger ju också att skillnaden mellan next-gen konsoller, speciellt xbox one är löjligt små eftersom de kör x86 hårdvara i xbox one och ps4 och ett gtx 550 är väldigt likt prestandan man får ut av xbox one

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är synd att vi som spelar på PC måste vänta så länge för GTA releases nu för tiden. Det är såklart kul att det kommer till oss också, men varför det sker så himla lång tid emellan PC och konsoll-användare förstår jag ej!

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Ser extremt fejk ut.. Inget att hetsa upp sig över.

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att det är sant.. Jag bevakar tråden och håller tummarna.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av jonte6950:

Han kör i 1280x720 på medelgrafik står det. Nån borde jämföra, om det är samma så känns det bara som fake :e

Jaha, då läste jag fel hehe

Skrivet av Oliver91:

Spelet är för fan utvecklat på PC till next-gen konsoler, tror tyvärr det är Xbox One devkit och inte pc versionen om jag känner rockstar rätt och 22 november 2013 känns mer som ett release date som passar in på next-gen konsoller och jag HOPPAS verkligen jag har fel!

men de säger ju också att skillnaden mellan next-gen konsoller, speciellt xbox one är löjligt små eftersom de kör x86 hårdvara i xbox one och ps4 och ett gtx 550 är väldigt likt prestandan man får ut av xbox one

Rätta mig vid fel men kommer inte next gen konsollerna q1 2014? så OM det skulel va en release date och OM de skulle stämma måste det väl vara PC då det är det enda logiska? Är dock inte stensäker på release på next-gen konsollerna.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av znorlaxvbg:

Rätta mig vid fel men kommer inte next gen konsollerna q1 2014? så OM det skulel va en release date och OM de skulle stämma måste det väl vara PC då det är det enda logiska? Är dock inte stensäker på release på next-gen konsollerna.

Playstation 4 släpps 15 November i USA och 29 November i Europa, Xbox One däremot släpps som du säger Q1 2014.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av Hagge:

De kommer ju släppas för eller senare Om release datumet är något att tro på vet jag inte, bara o vänta o se Jag väntar för övrigt på pre-order i Steam !:)

kommer till Pc Mars 18 2014 enligt komplett och många andra sidor,

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

Playstation 4 släpps 15 November i USA och 29 November i Europa, Xbox One däremot släpps som du säger Q1 2014.

Jaha , jaa då låter de mer logiskt då. Men iom att det är båda x86 så är det itne omöjligt att både pc och next gen släpps den 22a tycker jag

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av thesecret89:

kommer till Pc Mars 18 2014 enligt komplett och många andra sidor,

Det är dock total bullshit och endast ett datum de har satt ut, det har varit massor olika datum hela sommaren.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av thesecret89:

kommer till Pc Mars 18 2014 enligt komplett och många andra sidor,

Detta är bara för att GTA IV släpptes ungefär då och det är ett preliminert datum som du kan se. Ingen som är bekräftat utav Rockstar Games.

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk
Medlem

En GTA V PC tråd.
Precis vad som behövs.
Jag är taggad som fan till PC, har varit det sen jag började höra talas om spelet.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Viss skepsis med tanke på att han va en testare från Rockstar Toronto med rysk OS, självklart kan han va ryss och jobba där men.. ja-.- Only time will tell.

Visa signatur

Spelrigg: 800D| i7 3930K@4,7 GHz - Custom WC | 32 GB Kingston HyperX Beast | 7970 GHz X-Edition |1x30 Dell U3011, 2x27" | Sennheiser HD650 | Xonar Essence STX |
Laptop: G74SX 17,3" 120 Hz 3D |
Server: Phenom II X4 955BE | Corsair XMS3 8 GB | 16 HDDs, 27 TB |
HTPCs: ASUS EEE Box 1.8 Ghz | Blu-Ray | OCZ Vertex 2 60 GB | 4 GB RAM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av znorlaxvbg:

Jaha, då läste jag fel hehe

Rätta mig vid fel men kommer inte next gen konsollerna q1 2014? så OM det skulel va en release date och OM de skulle stämma måste det väl vara PC då det är det enda logiska? Är dock inte stensäker på release på next-gen konsollerna.

Xbox one släpps 22 november i usa och ps4 den 15 november i usa, vi i sverige får ps4 den 29 november samt xbox one Q1 2014

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

Hur svårt kan det vara att ta kontakt med Rockstars och få ett svar?
Seriöst , svårare än så behöver det inte va!!

Permalänk
Skrivet av Flexiblus:

Hur svårt kan det vara att ta kontakt med Rockstars och få ett svar?
Seriöst , svårare än så behöver det inte va!!

Du kan ju pröva att skicka ett mail så får du se om du får svar

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680