Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mariefred
Registrerad
Jan 2011

Kompaktkamera 2000kr

Hej är på jakt efter en kompakt kamera till en 11årig tjej. Maxpris är 2000kr!
Så en schysst och så bra kamera som möjligt för 2000kr vore schysst om ni kan hjälpa mig med att hitta!

1: i5 3570k---XFX 7970---ASRock extreme4---Antec Khuler H2O 620---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2002

Köpte själv en Canon SX260 nyligen. Är en helt okej kamera det lilla jag hunnit använda den. Inte använt några av de mer avancerade inställningarna än.

System:\Dator\Spel>2600k¤4.5ghz_-_8Gb_-_670GTX_OC_-_Xonar_DX.exe
System:\Dator\Laptop>Samsung_-_535U3C-A01.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gbg
Registrerad
Maj 2003

Utan att veta mer om var för typ av kamera, formfaktor, fotointresse osv skulle jag säga Canon S110 som är en väldigt kompetent kamera för priset.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012

Kanske overkill för en 11 åring, men annars har du en RIKTIGT bra kamera för pengarna här.

Charles Bukowski, poet och författare

"Hur i helvete ska en människa kunna njuta av att väckas 6.30 på morgonen av en alarmklocka, hoppa upp ur sängen, klä på sig, tvinga i sig mat, borsta tänder och hår, och kämpa sig genom trafiken för att ta sig till en plats där man i all väsentlighet tjänar massor av pengar åt någon annan och samtidigt förväntas vara tacksam över möjligheten?"