Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

7660D + HD 6850

Hej SweC!

Jag har börjat krångla med att få en Trinity-GPU att fungera med ett HD 6850, dock går det inget vidare. Hittar varken inställningar eller andra ledtrådar för hur jag aktiverar crossfire över dessa GPU'er. Ska Crossfire vara "enebled" i GPU-Z när allt är som det ska?

Med vänlig hälsning.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Trinity tillåter väl 6670 som högst för dual Graphics.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

TT Core V1, i5 3570k, 16GB, XFX RX480 RS, OCZ TR150 240GB + WD Green 1TB, Seasonic 650W Gold

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av YamahaDGX630:

Hej SweC!

Jag har börjat krångla med att få en Trinity-GPU att fungera med ett HD 6850, dock går det inget vidare. Hittar varken inställningar eller andra ledtrådar för hur jag aktiverar crossfire över dessa GPU'er. Ska Crossfire vara "enebled" i GPU-Z när allt är som det ska?

Med vänlig hälsning.

De två korten är inte kompatibla.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av laudanum:

Trinity tillåter väl 6670 som högst för dual Graphics.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av DavidtheDoom:

De två korten är inte kompatibla.

Jaså, där ser man, tack tack

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless