Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Razer Anansi, Entertangeten är trög

Tjena gott folk!

Införskaffa mig ett tangetbord vid namn Razer Anansi. Ganska direkt blev min entertanget trög när man trycker på NEDRE hälften av tangenten och ute vid sidorna runt om. Det är precis som att den fastnar men förstår inte hur, har tagit upp tangenten och kollat under ingenting ser konstigt ut.

Hoppas detta är tillräckligt med info tack på för hand

Grafikkort:GTX 660ti Processor:I5 3570k 4.2 GHz Skärm:BenQ RL2450HT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2014

Razer kvalite välkommen till klubben

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014

Inte alls säker vad det kan bero på, men ärligt talat ska du endast köpa headset och möss från Razer eftersom att deras tangentbord är långt ifrån prisvärda. Jag rekommenderar att du kollar med deras support, http://www.razersupport.com/gaming-keyboards-keypads/razer-an...

Själv ska jag inom snart byta upp mig till en Corsair Vengeance K95, kanske inte ser speciellt "catchigt" ut men är definitivt kvalité på hög nivå! Annars funkar FUNC och QPAD svinbra.

CPU: Intel Core i5-4440 @ 3,1 GHz GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 2 GB 1 033 MHz
Minne: 2* 8 192 MB Kingston DDR3 @ 667 MHz HDD: 1000 GB HDS OS: Windows 8.1 64-bit
Moderkort: Gigabyte B85M-D3H Chassi: Cooler Master Elite 430 Mus: Razer Abysssus 3500dpi
Bildskärm: 1920x1200 HP LP2465 + 1280x1024 Dell skit Tagentbord: Saitek Eclipse II

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013
Skrivet av iSmoow:

Inte alls säker vad det kan bero på, men ärligt talat ska du endast köpa headset och möss från Razer eftersom att deras tangentbord är långt ifrån prisvärda. Jag rekommenderar att du kollar med deras support, http://www.razersupport.com/gaming-keyboards-keypads/razer-an...

Själv ska jag inom snart byta upp mig till en Corsair Vengeance K95, kanske inte ser speciellt "catchigt" ut men är definitivt kvalité på hög nivå! Annars funkar FUNC och QPAD svinbra.

Dock har jag inte köpt mitt tangentbord från razers hemsida kan man ändå snacka med deras support om felet ?

Grafikkort:GTX 660ti Processor:I5 3570k 4.2 GHz Skärm:BenQ RL2450HT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av BamBoyah:

Dock har jag inte köpt mitt tangentbord från razers hemsida kan man ändå snacka med deras support om felet ?

Givetvis, det är dom som tillverkat det. Support kan du alltid får men om du ska skicka in det och fixa det utan för garantitiden så kommer det så klart kosta.
Man ska alltid försök vända sig till tillverkaren när man har fel på produkterna. Butikerna kan inte göra så mycket med trasiga produkter, de skickar den också vidare till tillverkaren och är bara en mellanhand som gör att det går långsammare... särskilt om det är utanför garantitiden. Det är tillverkaren som ger garantin inte butiken.

Givetvis ställer säkert en butik upp med att hjälpa dig, men det finns inget krav för detta.

Main: Ncase M1, MSI Z170 mITX, Intel i7 6700, RTX 2070, 16 GB 2400 Mhz, Samsung 850 Evo 500GB, Silverstone SFX 600watt
Portable: Microsoft Surface Pro 4, i7, 8 GB, 256 GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014
Skrivet av BamBoyah:

Dock har jag inte köpt mitt tangentbord från razers hemsida kan man ändå snacka med deras support om felet ?

Definitvit.

CPU: Intel Core i5-4440 @ 3,1 GHz GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 2 GB 1 033 MHz
Minne: 2* 8 192 MB Kingston DDR3 @ 667 MHz HDD: 1000 GB HDS OS: Windows 8.1 64-bit
Moderkort: Gigabyte B85M-D3H Chassi: Cooler Master Elite 430 Mus: Razer Abysssus 3500dpi
Bildskärm: 1920x1200 HP LP2465 + 1280x1024 Dell skit Tagentbord: Saitek Eclipse II