Character transfer GTA V PS4! Hur gör jag?

Permalänk
Medlem

Character transfer GTA V PS4! Hur gör jag?

Hejsan. Har letat efter en tråd jag kan posta detta inlägg i men hittar inget. Så rätta mig om jag har fel.
Jag har iaf problem med character transfer Gta V online ps4.
Jag körde tidigare på PS3 och ska alltså ha min karaktär över till mitt ps4.... men jag kör inte på min ps3 användare utan har gjort en ny på ps4.
Förstår ni?
alltså på ps3 hette jag jonis, och ps4 heter jag sprinxy. Jag vill ha min "jonis gubbe" till sprinxy.

Har svårt att förklara på ett bra sätt men hoppas någon förstår mig

Visa signatur

B650 gaming plus, Ryzen 7 7800X3d + Corsair h100, 2x16 5200 mhz DDR5, Samsung 980 pro 2 tb, Corsair RM850X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Hejsan. Har letat efter en tråd jag kan posta detta inlägg i men hittar inget. Så rätta mig om jag har fel.
Jag har iaf problem med character transfer Gta V online ps4.
Jag körde tidigare på PS3 och ska alltså ha min karaktär över till mitt ps4.... men jag kör inte på min ps3 användare utan har gjort en ny på ps4.
Förstår ni?
alltså på ps3 hette jag jonis, och ps4 heter jag sprinxy. Jag vill ha min "jonis gubbe" till sprinxy.

Har svårt att förklara på ett bra sätt men hoppas någon förstår mig

Det går inte. Du måste ha ditt PSN-konto bundet med ditt socialclub-konto och det går endast att binda ett PSN-konto dit.
Vill du ha över dina karaktärer så är det samma PSN som gäller.

Visa signatur

AMD R7 5800X | MSI MPG B550 GAMING PLUS | HyperX Fury Black RGB 32GB | EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA | Corsair RM750X V2 | Corsair iCUE 4000X RGB | Asus Rog Swift PG279Q | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luffie:

Det går inte. Du måste ha ditt PSN-konto bundet med ditt socialclub-konto och det går endast att binda ett PSN-konto dit.
Vill du ha över dina karaktärer så är det samma PSN som gäller.

Det var det jag förstod. Okej jag får helt enkelt börja om då. Tack för ditt svar!

Visa signatur

B650 gaming plus, Ryzen 7 7800X3d + Corsair h100, 2x16 5200 mhz DDR5, Samsung 980 pro 2 tb, Corsair RM850X