Bose QC 15, FiiO E17 + hörlursstativ

Permalänk
Medlem

Bose QC 15, FiiO E17 + hörlursstativ

Hej

Säljer nu mina Bose QC 15 och hörlursförstärkare FiiO E17 då jag uppgraderat mig. Jag hade tänkt mig bud på allt. Kan sälja separat eller som ett paket. Det går att hämta eller få det skickat. Om det ska skickas står köparen för frakten

Bose QC 15 är 1 år gamla i fint skick och fungerar perfekt. De är mest använda när jag rest med flygplan och förvarade i bose hardcase.
Det som medföljer:
- Bose QC 15
- Original kartong
- 2 sladdar (en med mic samt volymreglage och en utan)
- Kvitto
- Hardcase

FiiO E17 är inköpt för 1.5år och har använts som en desktop hörlursförstärkare. Batteri tiden på resandefot har jag ingen aning om då jag bara använt den som desktop hörlursförstärkare. FiiOn fungerar perfekt men har lite report på undersidan annars i kanon skick.
Det som medföljer:
- FiiO E17
- Original Kartong
- Tillbehör

Hörlursstativet har jag fått i julklapp och tror att det är ett svalanders hörluställ. Den är i väldigt bra skick, inga repor eller skavanker.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 för Fiion.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk

Hur gammal är FiiO:n? 800 för den och stället.

Permalänk
Medlem

@JakeHimself:

Måste ha glömt skriva hur gammal FiiOn är, den är inköpt för 1,5år sedan.

Permalänk
Medlem

Bud via PM:
Bose QC 15 1000kr + frakt

Permalänk
Medlem

Bose QC 15 1100:-+frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bose QC 15 SÅLD