Vortex KBC Poker 3 (60% tangentbord) | Röda double-shot keycaps (Signature Plastics SA-profil)

Permalänk
Medlem

Vortex KBC Poker 3 (60% tangentbord) | Röda double-shot keycaps (Signature Plastics SA-profil)

Säljes: Vortex KBC Poker 3 (alt. Pok3r) med Cherry MX Brown brytare, ISO layout, helt oanvända tillhörande svenska/norska/danska keycaps. Säljes med tillhörande USB-sladd i originalförpackning. Inhandlat i slutet av juli i år (2015). Anmärkning; verkar ha fått ytterst lite för avskavt längs kanten vid USB-uttaget (se bilder). I övrigt i mycket gott skick.

Säljes:Röd-och-vita keycaps tillverkade i double-shot ABS av Signature Plastics USA (som en specialbeställning, en Group Buy, annordnad av 7bit på Deskthority.net). SA-profil, dvs. lite högre profil än vanliga tangenter, samt sfäriska ytor istället för de vanliga cylinderformade.

Köp båda direkt för 2200 kr (så bjuder jag på frakten).
Annars tycker jag det är rimligt att börja budgivningen på 800 kr per vara.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.
Frakt tillkommer, räkna med kanske runt 150 kr för REK inrikes.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Färgen på capsen upplever jag som mörkare än vad kameran kan återge. Du får rätta mig om du tycker annorlunda. Jag hade det set:et förut. Och det var min upplevelse av det hela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beltet:

Färgen på capsen upplever jag som mörkare än vad kameran kan återge. Du får rätta mig om du tycker annorlunda. Jag hade det set:et förut. Och det var min upplevelse av det hela.

Både och. Vet inte hur pass mycket du läste intelli's Triumph Adler-tråd på GH där det med färgerna diskuterades livligt, det jag menar är hur som helst att om man inte har en korrekt kalibrerad högkvalitetsskärm i kombinanition med en lika bra systemkamera och inte tar bilden med helt rätt ljussättning så är det omöjligt att få till en korrekt färgåtergivning. Men om jag jämför bilderna jag tagit med de faktiska tangenterna så kan jag absolut tycka att tangenterna är någon nyans mörkare i verkligheten. Kan ta en bild för att demonstrera det jag menar.

Permalänk
Medlem

Uppdaterade annonsen med nya bilder och ny text för att bättre beskriva det jag vill sälja. Nu ser jag dock att jag vill lägga till och ändra ett par saker, men då jag inte längre kan redigera annonsen skriver jag istället här.

• Angående anmärkningen; det är alltså ytterst lite färg som har skavts bort ifrån kanten på tangentbordet, som sagt, se bilden.

• Angående keycapsen; observera att de endast räcker till en 60% layout, dock med flera variationsmöjligheter.

@beltet:

Det blev ingen enorm skillnad, men denna bilden påvisar till viss del problemet med korrekt föråtergivning. När man jämför Caps Lock så ser man iallafall att tangentbordet är något mörkare i nyansen i verkligheten, mer blodröd om du frågar mig.

Permalänk

Hej, jag lägger ett (lite lågt) startbud på 700kr + frakt för pok3r. Går det att frakta billigare med schenker? behöver inte rekomenderat etc, min buget är ganska begränsad.

Mvh.

Permalänk
Medlem

@suzieq
Jag hade aldrig en avsikt att påverka din annons... Mer så att en köpare vet vad den har att vänta sig.
Jag personligen älskar detta set. Och jag lovar att nästa ägare kommer det också. Jag kan verkligen rekommendera det. Jag har ett annat färgschema av detta på mitt 60% och verkligen älskar det.
Tycker det är konstigt att ingen lagt ett bud på det ännu.
Det du säger om att de är mer blodröd tycker jag är en bra beskrivning.

Permalänk
Medlem

800kr+frakt för pok3r

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem

@heffaklump87: Har urdålig täckning här på jobbet så har ingen vidare möjlighet att kolla upp leveransalternativ förrän ikväll, men jag har ett upptningsställe för Schenker i närheten så det borde gå att lösa. Vet som sagt inte alls vad det skulle kosta, än.

@Sannen: Bud noterat

@Beltet: Kände också själv att jag kunde varit lite tydligare i annonsen från början, både med bilderna och texten Angående färgen så är det bara bra att det klargörs så att, som du skrev, en ev. köpare vet vad han/hon ska förvänta sig

Permalänk

850 + frakt höjer jag till då.

Mvh.

Permalänk
Medlem

1200 + frakt för allt.

Permalänk
Medlem

@heffaklump87: Bud noterat

@imo: Jag känner inte att det är rättvist mot andra som är intresserade att prioritera köpare som köper båda produkterna. Det jag kan göra är att bjuda på frakten om man köper båda produkterna, men det förutsätter att köparen har högsta buden på båda. Jag får därför be alla att buda för respektive produkt, på så sätt kan alla se vad buden ligger på, istället för att buda en klumpsumma för båda produkterna. Alltså, vänligen hantera buden som om det vore två separata annonser från två separata säljare. Jag måste därför be dig specificera vad du bjuder för respektive vara. Kan tillägga att jag inte släpper keycapsen för under 700 kr.

Permalänk
Medlem

Tangentbord sålt. Keycaps fortfarande till salu!

Permalänk
Medlem

@suzieq: Smyger in ett skamligt lågt skambud på 500 + frakt för capsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av suzieq:

Säljes: Vortex KBC Poker 3 (alt. Pok3r) med Cherry MX Brown brytare, ISO layout, helt oanvända tillhörande svenska/norska/danska keycaps. Säljes med tillhörande USB-sladd i originalförpackning. Inhandlat i slutet av juli i år (2015). Anmärkning; verkar ha fått ytterst lite för avskavt längs kanten vid USB-uttaget (se bilder). I övrigt i mycket gott skick.

Säljes:Röd-och-vita keycaps tillverkade i double-shot ABS av Signature Plastics USA (som en specialbeställning, en Group Buy, annordnad av 7bit på Deskthority.net). SA-profil, dvs. lite högre profil än vanliga tangenter, samt sfäriska ytor istället för de vanliga cylinderformade.

Köp båda direkt för 2200 kr (så bjuder jag på frakten).
Annars tycker jag det är rimligt att börja budgivningen på 800 kr per vara.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.
Frakt tillkommer, räkna med kanske runt 150 kr för REK inrikes.

Läs hela annonsen här

bjuder 600kr för capsen