Diablo3 Säsong 5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Har man gearen kan man köra set dungeons och få sina vingar nu.
Många vill se hur patchen skulle gå live för att planera bättre. T.ex så är firebird och channeling wizard fortfarande skit så de som tänkt lira det lär byta. Vet redan en som quittat s5 före den börja pga det =D

Set dungeons var väl bara 25, så onödigt att nöta dessa så man hinner halvt tröttna innan seasons ens är live Haha, oj då. Bitter.nu ^^

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Set dungeons var väl bara 25, så onödigt att nöta dessa så man hinner halvt tröttna innan seasons ens är live Haha, oj då. Bitter.nu ^^

Hinner man tröttna på spelet på tre timmar med helt nytt innehåll gör man något fel =D
Många verkar köra dungeons nu istället för under s5.

"Bara 25", det är 25 set att farma och sex klasser att levla

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Jaha, vad ska man som Wiz satsa på för build denna gången? Min frozen orb/bubble build verkar passé.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Hinner man tröttna på spelet på tre timmar med helt nytt innehåll gör man något fel =D
Många verkar köra dungeons nu istället för under s5.

"Bara 25", det är 25 set att farma och sex klasser att levla

Mjo, men det kommer man ju aldrig orka göra

Visa signatur

Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jaha, vad ska man som Wiz satsa på för build denna gången? Min frozen orb/bubble build verkar passé.

Jag spelar själv enbart wizard och har alltid gjort!
Körde lite PTR och testat både firebuild och lite orb/bubble.. Enligt mig verkar fire roligast men samtidigt känns det för FÖRSTA gången som man faktiskt kan testa sig fram lite.. Köra en blandning av olika builds eller testa komma på en egen.. Det känns faktiskt som att valmöjligheterna ökat..
EN säsong var det bara firebuild som gällde.. Säsongen efter tal rasha. Säsongen efter Bubble builden (minns inte set namnet.. desler nåt)..
Men nu kanske man äntligen kan göra lite mer vad man vill.. Mer frihet och customization ...
Ser fram emot detta!! WIZARD FOR LIFE!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag gillade Hota barben jätte mycket men nu ska man tydligen köra Raekor verkar det som vilket jag inte gillar så mycket.
Problemet var att Hota kunde inte överleva utan en healer så jag tänker ......
Hur blir det om man sätter all paragon points på "health" (jag är paragon 1018 typ) och sen stoppa lvl 70 gems i alla ancient grejer man har så man får mycket strength på det sättet.
Borde inte Hota barben fortfarande vara riktigt bra då? plus att den kan överleva bättre också utan en healer?

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Körde lite PTR och testat både firebuild och lite orb/bubble.. Enligt mig verkar fire roligast men samtidigt känns det för FÖRSTA gången som man faktiskt kan testa sig fram lite.. Köra en blandning av olika builds eller testa komma på en egen.. Det känns faktiskt som att valmöjligheterna ökat..
EN säsong var det bara firebuild som gällde.. Säsongen efter tal rasha. Säsongen efter Bubble builden (minns inte set namnet.. desler nåt)..
Men nu kanske man äntligen kan göra lite mer vad man vill.. Mer frihet och customization ...

Har också gjort som du och enbart kört Wizard seriöst. Har några andra men de har kass gear.

Jasså? Det låter bra att det finns fler valmöjligheter men samtidigt var ju buildsen väldigt gearberoende. Tex att man skulle ha ett vapen som hade en viss effekt, set ringar (focus&restraint där jag fortfarande aldrig får den andra) osv. Magnum Opus eller Delsere är det jag har nu, dock samlade jag på Tal Rasha för att kunna köra den där meteor 4-element builden jag glömt namnet på.

För man lär väl inte göra någon skada om man bara har lite randomprylar?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Allt beror ju på vilka mål man har.
För högre GR (90+) skulle jag dock säga att du inte har något val.
Det är DMO+ET/AO som gäller och i melee ska man vara. Det kanske finns någon magisk LoN build, men Firebird kommer sakna toughness och dmg tbh.

Skrivet av Zorrox:

Jag gillade Hota barben jätte mycket men nu ska man tydligen köra Raekor verkar det som vilket jag inte gillar så mycket.
Problemet var att Hota kunde inte överleva utan en healer så jag tänker ......
Hur blir det om man sätter all paragon points på "health" (jag är paragon 1018 typ) och sen stoppa lvl 70 gems i alla ancient grejer man har så man får mycket strength på det sättet.
Borde inte Hota barben fortfarande vara riktigt bra då? plus att den kan överleva bättre också utan en healer?

HoTA har dåligt med toughness och skada som det ser ut nu. Raekor gör sjukt med skada, bland högsta i spelet men saknar toughness också.

Skrivet av Mocka:

Har också gjort som du och enbart kört Wizard seriöst. Har några andra men de har kass gear.

Jasså? Det låter bra att det finns fler valmöjligheter men samtidigt var ju buildsen väldigt gearberoende. Tex att man skulle ha ett vapen som hade en viss effekt, set ringar (focus&restraint där jag fortfarande aldrig får den andra) osv. Magnum Opus eller Delsere är det jag har nu, dock samlade jag på Tal Rasha för att kunna köra den där meteor 4-element builden jag glömt namnet på.

Följer du en build är det klart att alla slots är låsta. Man slänger ju inte bara på något och sen rekommenderar det utan att testa osv.
Är ditt mål solo/grupp gr90+ (som verkar vara målet för s5 och jag antar du menar när du säger spelar seriöst) så lär random prylar inte gå långt

Har man t10 som mål kan man göra vafan man vill. Samma om målet är gr60-70 i grupp (om gruppen tillåter folk som kör skumma saker). Gr80 i grupp lär också gå bra även om alla inte spelar "korrekt".

Visa signatur

Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Givetvis när man väl blir level 70 och vill kunna spela högre grifts och bli bättre och bättre så måste du ju ha lite bättree gear.. Randomghear funkar ju inte i slutskedet av spelet. Men skillnaden är IMO att du inte är låst till att du måste ha EN specifik sak utan fler saker funkar.. Men att få dessa saker numera är ju itne omöjligt.. Man kan rerolla saker enkelt i kuben och ha mycket stor chans att få all gear man vill.. Sen om det blir en skitbra roll eller ancient kan man ju inte styra..

Skrivet av BergEr:

Allt beror ju på vilka mål man har.
För högre GR (90+) skulle jag dock säga att du inte har något val.
Det är DMO+ET/AO som gäller och i melee ska man vara. Det kanske finns någon magisk LoN build, men Firebird kommer sakna toughness och dmg tbh.

Jag håller med om att när du går mot väldigt höga grifts och nästan kör lite competitive diablo och vill dra ladder osv så är man mycket mer låst.. Kanske lika låst som tidigare seasons.. men det verkar ändå vara nån mer build än bara EN..
Men jag själv bryr mig inte om ladders och bli bäst på något sånt här.. Det är för tråkigt speciellt när det handlar om att spela en specifik build bara.. Så är man lite mer åt casual hållet så finns det definitivt mer roliga alternativ den här seasonen än förra.. hoppas jag varjefall...
Annars ger ja fan upp diablo en gång för alla.. Eller testar på Hardcore... Känns som en rolig ide

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Jag håller med om att när du går mot väldigt höga grifts och nästan kör lite competitive diablo och vill dra ladder osv så är man mycket mer låst.. Kanske lika låst som tidigare seasons.. men det verkar ändå vara nån mer build än bara EN..
Men jag själv bryr mig inte om ladders och bli bäst på något sånt här.. Det är för tråkigt speciellt när det handlar om att spela en specifik build bara.. Så är man lite mer åt casual hållet så finns det definitivt mer roliga alternativ den här seasonen än förra.. hoppas jag varjefall...
Annars ger ja fan upp diablo en gång för alla.. Eller testar på Hardcore... Känns som en rolig ide

Det finns ju ett dokument i trådstarten med de större kända buildsen och vad de klarat.
Jag tycker det finns flera roliga builds varje säsong. Byter dock aldrig från en build till en annan om båda ska göra samma sak. Känns så dumt att lägga några hundra timmar på att fixa gear till en build. För att sen byta ner sig i skada bara för att få annan animation.

Jag spelar bara för att ha kul. Men om jag vet att jag tar en t10 rift på två min med blå skill och fyra min med röd skill så kör jag den blå så klart. Ser ej slöseri med tid som kul

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Det finns ju ett dokument i trådstarten med de större kända buildsen och vad de klarat.
Jag tycker det finns flera roliga builds varje säsong. Byter dock aldrig från en build till en annan om båda ska göra samma sak. Känns så dumt att lägga några hundra timmar på att fixa gear till en build. För att sen byta ner sig i skada bara för att få annan animation.

Jag spelar bara för att ha kul. Men om jag vet att jag tar en t10 rift på två min med blå skill och fyra min med röd skill så kör jag den blå så klart. Ser ej slöseri med tid som kul

"Flera roliga builds varje säsong" kan vi som spelar wizard inte hålla med om.. Då är jag säker att jag pratar för många som spelat wizard. Även baserat på andra forum där man disskutterar mycket om wizard builds.. Jag går varje säsong in och läser forum för att se vad som gäller. Det kan finnas några build variationer såklart som skiljer mellan speedrifts och grifts oisv. Men väldigt sällan mer än en bra build att välja på för att funktionera väl på en kategori...

Det tar inte heller "några hundra timmar" att fixa ny gear för att testa en annan build inom samma class.. Kan kanske ta 50 timmar att få bra gear+ och ytterligare några att få bra ancients och några nära perfekta rolls.. Men knappast några hundra timmar .. De flesta sparar gear de hittar under speltiden som kan passa till annat än just det man spelar just där och då.. Så man kan ha färdig gear för 2-3 olika builds trots att man inte ens spelat en av buildsen än.
Dessutom är det inte "slöseri" med tid för den som spelar casual och vill ha kul.. Det handlar inte om att få högst paragon osv för alla spelare.. Och få annan animation för att testa en annan build? Jo visst animationerna förändras men så gör även allt annat.. Sättet man spelar på, skillsen man använder, Hur man positionerar sig.. Känns som ett helt nytt spel ibland med en annan build..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

trevligt att Blizzard släppte 2.4.0 2 dagar innan planerat.
många klagade att 14 dagar efter PTR var för lång väntan.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

"Flera roliga builds varje säsong" kan vi som spelar wizard inte hålla med om.. Då är jag säker att jag pratar för många som spelat wizard. Även baserat på andra forum där man disskutterar mycket om wizard builds.. Jag går varje säsong in och läser forum för att se vad som gäller. Det kan finnas några build variationer såklart som skiljer mellan speedrifts och grifts oisv. Men väldigt sällan mer än en bra build att välja på för att funktionera väl på en kategori...

Det tar inte heller "några hundra timmar" att fixa ny gear för att testa en annan build inom samma class.. Kan kanske ta 50 timmar att få bra gear+ och ytterligare några att få bra ancients och några nära perfekta rolls.. Men knappast några hundra timmar .. De flesta sparar gear de hittar under speltiden som kan passa till annat än just det man spelar just där och då.. Så man kan ha färdig gear för 2-3 olika builds trots att man inte ens spelat en av buildsen än.
Dessutom är det inte "slöseri" med tid för den som spelar casual och vill ha kul.. Det handlar inte om att få högst paragon osv för alla spelare.. Och få annan animation för att testa en annan build? Jo visst animationerna förändras men så gör även allt annat.. Sättet man spelar på, skillsen man använder, Hur man positionerar sig.. Känns som ett helt nytt spel ibland med en annan build..

Jag har wizard som main och haft från vanilla. Dock om de råkar vara helt värdelösa i grupp en säsong så gör jag inte en (t.ex säsong 2 & 4). Det finns fortfarande roliga builds på andra klasser och då får man kanske variationen och olika spelsätt du pratar om. Spela solo finns ej på kartan, det är något man gör när kompisarna äter eller nå.

Kollar man på t.ex Wizard solo så har spelstilen alltid varit samma men med olika set.
FB (s2 iirc), springa/teleportera runt bland mobsen och lägga upp Blizzard.
TR (s3), dra ihop en grupp, porta in i smeten, cca och göra dmg.
Vyr(s4) dra ihop en grupp, porta in i smeten och göra dmg. Flytta sig när mobsen når CC cap.
DMO (s5) dra ihop en grupp, porta in i smeten och göra dmg. Flytta sig när mobsen når CC cap.
Alla spelar fan exakt likadant sen RoS kom. Man har bara olika animationer.

Full ancient gear är minimum imo och alla primary ska vara rollade rätt och kring 90% max. Det har man inte efter 50h, kring 200h börjar man ha det.

Jag ser det som slöseri eftersom att med t.ex annan build kan jag ha mer kul per minut. Spelar också casual, har ingen grupp, klan eller ens mål att ligga på leaderboards när det tar slut. Tog p1300~ på s4 första månaden, p800 på s3 också första månaden.
Har aldrig kommit till läget där jag känner "nu har jag bra gear". Närmst var min hota barb för s4, men flera delar var inte speciellt bra (vapen, neck, focus & wrist).

Skrivet av Netforce:

Eh? Den kom ju exakt som planerat och som vi förväntat oss ändå sen de pratade om Diablo på Blizzcon.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

blizzard släpper aldrig stora uppdateringar på en fredag ändå så det är inget konstigt.

Permalänk
Inaktiv

Någon som har nån koll på vilken setup som ser bra ut för 4 spelare i s5?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

Vadå dom släppte den ju precis som planerat så jag förstår inte vad du menar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265228:

Någon som har nån koll på vilken setup som ser bra ut för 4 spelare i s5?

Den här click summerar S5 rätt bra, typ allt man behöver.

________

Okej, är det någon som har en free spot till S5 eller som vill skapa en grupp? D: Kommer köra wiz, så vore optimalt med åtminstone en wiz till i gruppen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte Radeon RX 7800 XT GAMING OC | Fractal Design North XL White | Gigabyte B650 UD AX | Arctic Liquid Freezer III 280 A-RGB | Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD | be quiet! PURE POWER 12 M 750W | Kingston FURY Beast DDR5-6000 - 32GB - CL30

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Följer du en build är det klart att alla slots är låsta. Man slänger ju inte bara på något och sen rekommenderar det utan att testa osv.Är ditt mål solo/grupp gr90+ (som verkar vara målet för s5 och jag antar du menar när du säger spelar seriöst) så lär random prylar inte gå långt

Har man t10 som mål kan man göra vafan man vill. Samma om målet är gr60-70 i grupp (om gruppen tillåter folk som kör skumma saker). Gr80 i grupp lär också gå bra även om alla inte spelar "korrekt".

Hehe nu menar jag inte att man helt och hållet skulle gå bananas men det lät lite som att man inte var lika låst som innan, dock kanske jag förstod det fel. Tex min Delsere build är beroende av Focus/Restraint och jag får aldrig Restraint mao gör jag 50% mindre skada än jag borde.

Skrivet av Nima2001:

Givetvis när man väl blir level 70 och vill kunna spela högre grifts och bli bättre och bättre så måste du ju ha lite bättree gear.. Randomghear funkar ju inte i slutskedet av spelet. Men skillnaden är IMO att du inte är låst till att du måste ha EN specifik sak utan fler saker funkar.. Men att få dessa saker numera är ju itne omöjligt.. Man kan rerolla saker enkelt i kuben och ha mycket stor chans att få all gear man vill.. Sen om det blir en skitbra roll eller ancient kan man ju inte styra..

Precis, mao är vi tillbaka på min fråga...vad skall man köra idag? Har det kommit nya builds med ny gear? Kan självklart googla men tänkte om någon hade något snabbt tips sådär

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluser:

Vadå dom släppte den ju precis som planerat så jag förstår inte vad du menar.

Patchen skullle släppas 15:e från början dvs Fredag.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

Ahh det var Säsong 5 som skulle släppas dock brukar nya patcher släppas med Säsonger, alltid gjort det.

Visa signatur

Permalänk

@Netforce: Mjea, de senaste säsongerna så har väl patchen kommit på onsdagen samma vecka som säsongen startade (fredagen).
För övrigt så är det "alltid" patchdag på onsdagar för D3 i EU och har varit sen version 1.0

OT så blir det en riktigt no-life helg men sen förväntar jag mig att det snabbt trappas av precis som tidigare säsonger.
Ger min wd ett par veckor och sen åker spelet i malpåse igen till nästa patch/säsong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Hehe nu menar jag inte att man helt och hållet skulle gå bananas men det lät lite som att man inte var lika låst som innan, dock kanske jag förstod det fel. Tex min Delsere build är beroende av Focus/Restraint och jag får aldrig Restraint mao gör jag 50% mindre skada än jag borde.

Precis, mao är vi tillbaka på min fråga...vad skall man köra idag? Har det kommit nya builds med ny gear? Kan självklart googla men tänkte om någon hade något snabbt tips sådär

Får du aldrig restraint betyder det ju bara att du inte spelat. Båda ringarna är vanliga och jag får då några om dagen.
Ingen build är beroende av FnR, allt de ringarna gör är ju att öka din dmg med 125%. Om något så begränsar de builds eftersom du måste ha generator och spender. Något få builds har.

Jag tänker då lira dmo+ao först, sen dmo+et.
Även support barb, kanske support wiz i brist på annat (ingen av mina kompisar lär köra support som vanligt...)
Även LoN locust wd och eventuellt support wd.

Finns ett dokument i trådstarten med de bra och kända buildsen men om du inte lyckats hitta t.ex FnR så kan många vara svåra att få (T.ex alla LoN builds som alla kräver mycket ovanligare items som måste vara ancient).

Skrivet av Netforce:

Det var aldrig planen och de gick aldrig ut med patch datumet. De sa bara att den kommer innan s5 börjar (dvs innan fredag).
De som såg Blizzcon fattade fort att ny säsong skulle börja jan 8e eller 15e och att patchen kommer på tisdagen(us), onsdag(eu) innan (som vanligt).

Det är dock vanligt att folk blandar ihop när ny säsong börjar och när patch ska komma.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

När börjar S5 .. efter midnatt inatt? Eller kl 1 på natten?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

När börjar S5 .. efter midnatt inatt? Eller kl 1 på natten?

17:00

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@BergEr: var det inte 18?

EDIT: nej, det var 17

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Så patchen är släppt nu och säsongen börjar kl 17 imorgon?

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

@BergEr: 17.00 på freedag? Fan brukar de inte vara efter 12slaget ?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Precis.

Skrivet av Nima2001:

@BergHa: 17.00 på freedag? Fan brukar de inte vara efter 12slaget ?

Nej, Season börjar 17.00.

Kommer nog spela Wizard denna season igen. Blir en spännande build som bara måste provas - Arcane Orbit
Ser riktigt roligt ut och verkar vara en riktigt stark build. Blir att köra ihop sig med en polare som tänkte lira Crusader, får se hur denna build fungerar i grupp.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB
LG C2 42" 4K@120Hz AOC Q27G2U 1440P@144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Exakt, allt är som vanligt.

Skrivet av Nima2001:

@BergHa: 17.00 på freedag? Fan brukar de inte vara efter 12slaget ?

Yupp 17:00 på fredag, samma som sist.

Nej, alltid på eftermiddag/kväll.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som vet redan nu om de finns nån bra tank build me nån klass ? hoppas på crusader är nått att ha då jag har spelat de minst

Vi har varit samma 4 pers nu i alla S som kötta i grupp o jag alltid tank, älskar de

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB