Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av perperub:

Tips för er som inte har det än: Mario and Rabbids Kingdom Battle för 99 kr på CDON. Jag slog till direkt!

http://cdon.se/spel/mario_%2b_rabbids_kingdom_battle-40583820

Skickades från m.sweclockers.com

Oj oj! Inte illa Tack för tipset!

Permalänk
Medlem

CDON har även Just Dance 2018 för 99 kr om någon känner sig sugen:

http://cdon.se/spel/just_dance_2018-40583087

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Nu finns det i lager igen.

Tack

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Inaktiv

Galet bra pris, bara att hoppa på om man har en Switch och är det minsta intresserad. Då det är en fysisk produkt går den dessutom sälja vidare om man vill det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av perperub:

Tips för er som inte har det än: Mario and Rabbids Kingdom Battle för 99 kr på CDON. Jag slog till direkt!

http://cdon.se/spel/mario_%2b_rabbids_kingdom_battle-40583820

Skickades från m.sweclockers.com

Hmpf verkar kosta 299:- nu....

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk

Det tog slut sjukt snabbt, jag hann inte ens reagera! Någon måste beställt tio stycken eller nåt haha, hur fick ni reda på detta förresten? 99 kronor är vansinnigt bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av perperub:

Tips för er som inte har det än: Mario and Rabbids Kingdom Battle för 99 kr på CDON. Jag slog till direkt!

Missade detta, men köpte Just Dance 2018 istället för 99 kr:
http://cdon.se/spel/just_dance_2018-40583087

Hoppas det spelet gär att min sambo låter mig ha Switchen inkopplad permanent vid TV:n i vardagsrummet

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBlueberry:

Det tog slut sjukt snabbt, jag hann inte ens reagera! Någon måste beställt tio stycken eller nåt haha, hur fick ni reda på detta förresten? 99 kronor är vansinnigt bra pris.

Hade spelet på bevakning via prisjakt. Kastade ett getöga på mobilen då jag var upp på toa innan 06 i morse och beställde direkt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Gainward GeForce RTX 2080 Triple Fan | Gigabyte Aorus Z390 Elite | Intel Core i7 9700K | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x8GB | Samsung 970 EVO Series | NZXT H440W NE

Permalänk
Medlem

Hann beställa och fick det för 99. Hoppas på att de levererar det också

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Hann beställa och fick det för 99. Hoppas på att de levererar det också

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här, har inte varit överdrivet intresserad av spelet. Men för 99 kr känns det värt att chansa

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Samma här, har inte varit överdrivet intresserad av spelet. Men för 99 kr känns det värt att chansa

Hehe, tyckte det också. Kollat reviews på det tidigare och verkar vara ett rätt kul spel men aldrig spelat den typen av XCOM-liknade spel. Såg att de har ett 5 coop mode, så det var därför jag slog till. Ska bli kul att testa med polarna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av perperub:

Hade spelet på bevakning via prisjakt. Kastade ett getöga på mobilen då jag var upp på toa innan 06 i morse och beställde direkt.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av frizzy10:

Hann beställa och fick det för 99. Hoppas på att de levererar det också

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av lord_tito:

Samma här, har inte varit överdrivet intresserad av spelet. Men för 99 kr känns det värt att chansa

CDON har en kampanj denna vecka: 5 Day Deals 22/2 - 26/2

Nu är dessa priser borta bara att gratulera er som fick det för 99:-/st.

Permalänk
Medlem

Har äntligen fått fingrarna ur och köpt ett större SD kort till Switchen har kört på 32Gb sedan release.
Anledningen: blev sugen på L.A Noire efter att ha nött Skyrim sedan release 17/11 och kände att jag behövde ett break med något annat spel.
Zelda har jag lirat igenom redan.

Misstänker att det inte går att slänga in nuvarande SD kort i datorn och kopiera över allt till det nya, eller?

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av UniMatrixZ:

Har äntligen fått fingrarna ur och köpt ett större SD kort till Switchen har kört på 32Gb sedan release.
Anledningen: blev sugen på L.A Noire efter att ha nött Skyrim sedan release 17/11 och kände att jag behövde ett break med något annat spel.
Zelda har jag lirat igenom redan.

Misstänker att det inte går att slänga in nuvarande SD kort i datorn och kopiera över allt till det nya, eller?

Jo det ska gå var precis så jag gjorde när jag bytte från 128 till 400 GB.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Packet Queen # har listats på den australiensiska e-shop:en, 1 mars.

Little Dragons Café kommer i slutet av sommaren.

Källa

Lista på veckans och kommande släpps minnesstorlek:

Fear Effect Sedna – 6.9GB
Radiation Island – 2.2GB
Hollow – 2.1GB
North – 812MB
Super Toy Cars – 613MB
Toki Tori 2+: Nintendo Switch Edition – 550MB
Subsurface Circular – 546MB
One Eyed Kutkh – 449MB
The Long Reach – 448MB
Superola and the Lost Burgers – 410MB
Membrane – 389MB
Spacecats with Lasers – 312MB
The Final Station – 289MB
Ace of Seafood – 237MB
Twin Robots: Ultimate Edition – 232MB
Bleed 2 – 177MB
Bridge Constructor Portal – 158MB
Totes the Goat – 140MB

Källa

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av UniMatrixZ:

Har äntligen fått fingrarna ur och köpt ett större SD kort till Switchen har kört på 32Gb sedan release.
Anledningen: blev sugen på L.A Noire efter att ha nött Skyrim sedan release 17/11 och kände att jag behövde ett break med något annat spel.
Zelda har jag lirat igenom redan.

Misstänker att det inte går att slänga in nuvarande SD kort i datorn och kopiera över allt till det nya, eller?

Du ska kunna använda bägge SD-kort, bara byta emellan. Kan vara ett alternativ om man inte vill köpa rymligare minnen men har en del minnen i lägre kapacitet att välja på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Jo det ska gå var precis så jag gjorde när jag bytte från 128 till 400 GB.

Aha smidigt, får testa imorrn när jag får kortet.
I värsta fall får jag ladda ner igen bara.

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av UniMatrixZ:

Aha smidigt, får testa imorrn när jag får kortet.
I värsta fall får jag ladda ner igen bara.

Jag lägger in allt på datorn för en backup så lägg in det där med. Man vet aldrig med minneskort ifall de slutar att fungera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Du ska kunna använda bägge SD-kort, bara byta emellan. Kan vara ett alternativ om man inte vill köpa rymligare minnen men har en del minnen i lägre kapacitet att välja på.

Jo det ska gå, men ville lägga allt på det större kortet.
Ska testa att kopiera över allt imorgon få se om det funkar, ska funka enligt Tiamat

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Jag lägger in allt på datorn för en backup så lägg in det där med. Man vet aldrig med minneskort ifall de slutar att fungera.

Yes ska göra det nu när det förhoppningsvis blir lite fler spel

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Skvaller en demo till Kirby Star Allies kan vara på väg 4 mars enligt en google reklam.

Källa

Demos som går att ladda ned denna vecka:

EU - Star Ghost
NA - ChromaGun

Källa

Nyheter:

A Normal Lost Phone 1 mars, e-shop.

The Final Station launch trailer:

Paw Patrol: On A Roll kommer i höst till Switch.

Källa

Poisoft Thud Card kommer nästa vecka, e-shop.

Damascus Gear: Operation Tokyo kommer också till oss 1 mars (var Japan release).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Boxarna är exklusivt för NISA som har även en europeisk sida. Tyvärr har den inte kommit upp där än. De brukar vara dyrare men de från USA har import och tull avgift med så de blir det ändå billigast att köpa från NiSA Europa.

Tack! Ska börja följa den sidan lite.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Här är min samling det fattas Tiny Barbarian, Disgaea 5 Complete - Limited Edition, Nights of Azure 2: Bride of the New Moon - Nintendo Switch - Limited Edition, The Longest Five Minutes - Limited Edition. De fick inte plats i hyllan kan ha glömt några till.

Ps har Splatoon 2 pro kontroll med + förhandsbokat 15-20 spel

Större bild
Permalänk
Skrivet av Tiamat:

Här är min samling det fattas Tiny Barbarian, Disgaea 5 Complete - Limited Edition, Nights of Azure 2: Bride of the New Moon - Nintendo Switch - Limited Edition, The Longest Five Minutes - Limited Edition. De fick inte plats i hyllan kan ha glömt några till.

http://oi66.tinypic.com/2ltj24p.jpg

Ps har Splatoon 2 pro kontroll med + förhandsbokat 15-20 spel

Vilken sjuk samling, och ytterligare 20 spel bokade, vad lever du på med resten av ekonomin? Bröd och vatten? XD

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av CrazyBlueberry:

Vilken sjuk samling, och ytterligare 20 spel bokade, vad lever du på med resten av ekonomin? Bröd och vatten? XD

Nja inte riktigt men det har blivit lite väl mycket pengar på spel
En del av pengarna går även till mina två katter med. Sen är jag inte ute på krogen och reser inget alls. Äter sällan ute på restaurang så därför har jag lite cash att lägga på spel. Är varken glad i pizza eller hämtmat.

En annan anledning är att jag har varken fru eller barn d v s ingen regering som ska bestämma vart pengarna ska gå till

Permalänk
Konsolgrävare

@Tiamat Riktigt fin samling där! 👍

Hur är Lumo? Rekommenderas?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av tyvar1:

@Tiamat Riktigt fin samling där! 👍

Hur är Lumo? Rekommenderas?

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar, jag gillar Lumo ett pusselspel som jag körde på xbox1x därför köpte jag det till Switch med.
Gillar du pusselspel så skaffa det riktigt najs i handhållet med.

Permalänk
Skrivet av Tiamat:

Nja inte riktigt men det har blivit lite väl mycket pengar på spel
En del av pengarna går även till mina två katter med. Sen är jag inte ute på krogen och reser inget alls. Äter sällan ute på restaurang så därför har jag lite cash att lägga på spel. Är varken glad i pizza eller hämtmat.

En annan anledning är att jag har varken fru eller barn d v s ingen regering som ska bestämma vart pengarna ska gå till

Det sista förklarar allt haha, måste vara skönt. Det enda som fattas till den här fina samlingen nu är lite trevligt sällskap

Permalänk
Inaktiv

Galna samlingar ni har, själv är jag bara uppe i 10 fysiska spel.

Lite fundersam på vart Final Station tog vägen men tydligen är lanseringen först 27e feb här i EU. Imorgon i USA. Kan vänta men hade sett fram emot att köpa spelet nu då jag var nära att köpa det på PC i julas.

Lutar åt Old Mans Journey med, gillar vad jag sett av spelet.

Permalänk

Hej! Tänkte köpa ett Nintendo switch till min som och byta ut hans PS4 (han fyller 9😊). Någon som ver var bäst pris är på en konsol? Funderar på tradera mdn kanske är bättre att köpa med kvitto?
Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com