Vilken är eran favorit youtubekanal?

Permalänk
Medlem

Marzbar vlogs, riktigt inspirerande!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

1. QuickyBaby, han streamar och gör YT-videor om World of Tanks. Han är otroligt saklig och balanserad, har en trevlig röst och är mycket kunnig.

2. VisioRacer, han gör videor med bilinnehåll, mycket intressant och underhållande om man är bilintresserad.

3. DezGames, han gör också videor om World of Tanks, men ofta med ett mer humoristiskt motiv än QuickyBaby.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Inte lätt att välja mellan alla kungliga kanaler.

Generellt gillar jag kanaler som är = en person. Av någon anledning "prenumererar" jag knappt på någon kanal som är fristående och inte kopplat till en enskild individ. Det enda undantaget är Tested. Men det är ju mestadels Adam Savage ändå.

Om man måste välja så blir det SixtyFiveFord.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLUtQYRyYUbS7-K1p0i6Vjk...

Skrivet av Chrillemeter:

En av de få kanalerna som jag av-följt.
Det första jag tittade regelbundet på youtube var Golf. Men då Shawn Clement. Kanske inte så underhållande med dagens mått mätt, men väldigt givande. En av dem som varit med sedan 2006. En annan är The Wood Whisperer.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Mighty Car Mods - mycket bra och enkel bilmodifiering de mesta kan man göra hemma med enkla verktyg.

Matgeek - Enkel mat och mycket bra information om farliga ämnen i färdig mat och lite gaming!

Ashens - Bara en skön kille som recenserar skräp i princip.

Good Mythical Morning - Roliga killar som diskuterar helt absurda grejer eller testar vidrig mat, brukar kollas på när jag äter framför tv'n

Linustechtips - Bra tips och recensioner om det mesta + lite humor

Sweclockers - Självklart? brukar dock se de mesta direkt genom hemsidans inbyggda spelare nuförtiden.

Angry Foreigner - En kille som vågar tala om det som ingen annan vågar röra, både underhållande och informativt att lyssna på även om man måste leta källor om det mesta han pratar om men de brukar vara i princip verklighet med en smutta överdrift.

Sen vill jag be er som är bilintresserade att ge AsfaltTV en chans, det är en liten youtube kanal som släpper OTROLIGT välproducerade bilvideos för äkta bilnördar på svenska.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Förvånad att ingen nämnt Teos kanal, grymt rolig svensk som gör riktigt bra gaming-videos.
LAGxPeanutPwner

Permalänk
Medlem

Edup.

Idubbbz

Visa signatur

3060ti med nån 11600

Windows 11...

Permalänk
Medlem

TVFilthyFrank
Robbaz
MxR Mods
OfficialNerdCubed
Anomaly
Criken2
BedBananas
LinusTechTips

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem

Motor Trend Channel för Roadkill och Dirt Everyday

Frog Leap Studios gör lite grym musik också.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chromebook Pixel 2015 w/ Arch
Taggad inför frame.work!

Permalänk
Medlem

Ingen specifik ordning.

Lunatic Leonard
- Ett unikum som kombinerar satir med hans egna åsikter, på en mycket bra vis. Han är dessutom en imponerande skådespelare.

Computerphile
- Otroligt mycket intressanta klipp där de diskuterar olika områden inom IT med skickliga lektorer och elever från University of Nottingham bl.a.

h3h3productions
- Två mycket roliga personer som tillsammans bildar någon form av ett elit-par. Det är inte mycket som är roligare än "Papa John -- h3h3 reaction video"

Lazy Game Reviews
- En utmärkt kanal för de som är intressereade av lite äldre datorer och annan elektronik. En väldigt behaglig röst som gör det hela ännu bättre. Stor kunskap och en ännu större nostalgikänsla utlovas.

Louis Rossmann
- En genuint bra människa som kan allting ifrån att laga de mest obskyra felen på en MacBooks system board, till att tala i 30 minuter till ungdomar om hur de skall nå framgång.

Cinemassacre
- Man behöver knappt beskriva det fina med James Rofle mfl., en kanal jag har följt sedan~2006 och har bidragit enormt till mitt spelintresse.

Wildcard:
Techmoan
- En kanal jag nyss upptäckt, som är lik Lazy Game Reviews, men han går igenom ännu äldre elektronik och fokuserar inte alltid på samma saker som LGR. Det är någonting speciellt med valnöt.

Lade till länkar till kanalerna
Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av buchno:

Hey, Numberphile var ny för mig. Cool.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Mighty car mods
exocontralto
Digitalfaundry
thatdudeinblue
explosmentertainment
marquesbrownlee
failarmy
jackfrags
bjp race
meade916
sweclockers
1320video

Visa signatur

FD Arc R2 |Asus Prime X370-PRO| AMD Ryzen 7 3700x -> NH-D15 | Palit GTX 1080TI Jetstream|G.skill Ripjaws 16GB 3400MHz| Evga G3 750W | Samsung 970 evo 500GB, Crucial MX100 256GB | Asus Xonar Essence STX| Fostex TH-x00 PH| Acer x34p |

Permalänk
Avstängd

Totalbisquit, LTT, The Tek, JayzTwoCents och SweClockers.

Gillar också gaming grannar och SeeJayAre. SeeJayAre rekommenderas verkligen. Han filmar med en gömd kamera när han besöker garage sales och yard sales för att hitta retroprylar.

Annars är väl failarmy lite av en favorit. RedLetterMedia likaså.

Brukade följa kripparian men tröttnade på Hearthstone.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

DemolitionRanch, väldigt rolig snubbe som skjuter på saker i skogen. Är personligen inte ens vapenintresserad.

6foot4honda är väldigt skön att kolla på också, mvlogs.

Det skulle jag säga är mina top2 youtubers. Men följer väldigt många fler..

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Fan vilken bra tråd har inget unikt att komma med men kommer följa denna tråden, älskade Colin Furze

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Entusiast
Permalänk
Medlem

Dudesons

Permalänk
Medlem

Melon Pan

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Tek Syndicate
Ahoy
JayzTwoCents
Barnacules
Awesomesauce Network/Nostalgia Critic
AVGN
Cinemassacre
Linus Tech Tips(Dock börjat tröttna på dessa grabbar, börjar mer och mer likna en reality show)
Honest Trailers
Cinema Sins
Total Biscuit
Maddox (Helt sjukt kille, måste kolla in denna videon: https://youtu.be/K7SJSraQgcY )

Och många fler...

Permalänk
Medlem

Prenumererar på ingen kanal, men kollar ofta på Silvarret som gör sanslöst coola saker i Rollercoaster Tycoon 3 och nu Planet Coaster. Undviker Vloggare typ Neistat och liknande som pesten dock. Det är som Facebook self gratification på ultranivå, och det är inte min grej.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Entusiast

*JayzTwoCentz
*PaulsHardware
*LinusTechTips

Onumrerat, men dessa har nog prio på nya videos. Vi kan lägga till en för "spel/gaming" också.
*PreachGaming

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Matgeek, mat och matrelaterade videos, har även en spelkanal Matgeek goes gaming.
LinusTechTips
LastWeekTonight

Permalänk
Medlem

Trump
StrifeCro
Gopher

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

isleofmantt och roadkill

Permalänk
Medlem

1. Casey Neisat
Härlig människa! Grym filmskapare!

2. Romanatwood
Inte riktigt en prankster längre utan mer en Casey Neistat men gör sina filmer på sitt vis.

3.
GoodMythicalMorning
Finns inget bättre att kolla på det första man gör innan man börjar jobba på jobbet

Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Medlem

Jontron - Retro spel ressention och mycket humor :).

Angry video game nerd - bästa kanalen på youtube? Samma beskrivning som ovan.

H3H3 - Skämtar om folk som gjort bort sig framför kameran typ och ganska sjuk humor.

Cinemassacre - Till största recessioner om gamla skräckfilmer.

Metalinjection - Allt om metal(musiken).

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

LinusTechTips - ....
Badassgamez - Mest "gamla" Tomb Raider relaterat matieral, walkthrougs etc etc.
Sweclocers - Of Course
Swec Extra - -:-

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X